Groupama – susținător al evenimentului Retail&Horeca Distribution 2020

Groupama Asigurări, unul dintre liderii pieței de asigurări din România, susține evenimentul Retail & Horeca Distribution 2020, desfășurat pe 19 martie, la Hotel Kronwell, Brașov. Misiunea companiei este de a asigura continuitatea partenerilor săi – clienți persoane fizice sau companii, într-un mod sustenabil, pe termen mediu și lung.

“Dezvoltăm produse simple și flexibile, adaptabile nevoilor diverse ale clienților noștri, care să le asigure continuitatea planurilor.”- a declarat Raluca Vintilă, Corporate Manager, delegatul companiei la conferința de la Brașov.

Portofoliul companiei include, printre altele, și pachetul de Asigurări pentru Horeca. Acesta se adresează companiilor care activează în domeniul Horeca cu produse personalizate, inclusiv:
-Asigurări de răspunderi dedicate Horeca;
-Asigurări pentru clădiri, amenajări și conținutul acestora;
-Asigurări pentru angajați;
-Asigurări auto;

Colecția de Avantaje, un concept unic în piața asigurărilor din România, reprezintă un set de extra servicii și garanții gratuite.

“Înțelegem cât de importantă este inovația în industria asigurărilor, drept urmare vom continua să căutăm și să implementăm cele mai inovative soluții pentru clienții noștri.”, precizează reprezentantul Groupama. Printre produsele inovatoare dezvoltate de Groupama se numără și:

  • Clauza Fleet Control – cu efect direct asupra primei de asigurare;
  • Carta Albă a Turismului din România – prima cercetare științifică realizată cu partenerul nostru, CNIPMMR, și are că scop prezentarea performanțelor turismului, perspectivele pentru anul următor, provocările și oportunitățile acestei piețe, examinând factori interni și externi care influențează dezvoltarea companiilor din domeniu.

Pe site-ul groupama.ro veți găsi informații privind rețeaua de profesionișți Groupama, pregătiți să vă facă o ofertă personalizată.

Înscrierile la ediţia a V-a a Retail & Horeca Distribution, unicul eveniment B&B dedicat exclusiv industriei de distribuție sunt în plină desfășurare. Așteptăm şi în acest an un număr de 200 de participanţi din diverse regiuni ale țării, din rândul companiilor specializate, dar şi al furnizorilor de soluții pentru acest sector: software, ambalaje, training, logistică, transport ș.a.

Structura evenimentului Retail & Horeca Distribution:

Conferință și Dezbateri în plen
Facilităm accesul la date relevante despre evoluția pieței de distribuție, proiectele celor mai relevanți jucători prezenți la nivel național și regional, trenduri și cifre cheie. Analizăm perspectivele anului 2019 în acest sector împreună cu antreprenorii din industrie, managerii din FMCG ș.a.

Expo Hall: Lasă-ți produsele să vorbească pentru tine!
Spațiu expoziíonal pus la dispoziția furnizorilor care doresc să își prezinte soluțiile și inovațiile dedicate comerțului tradițional și operatorilor HoReCa. Expozanții vor beneficia de standuri personalizate unde pot organiza prezentări de produse și unde își pot invita partenerii de prezenți la eveniment.

Cină de afaceri
Retail & Horeca Distribution Business Dinner este un excelent prilej de dialog între antreprenorii din idustria de distribuție și partenerii lor din FMCG. Cina de afaceri din seara zilei de 19 martie 2020 va oferi invitaților posibilitatea de a găsi noi arii de colaborare, într-o atmosferă relaxată.

Alți speakeri-invitați în cadrul conferinței “Retail & Horeca Distribution”, ediția 2020.

Lista vorbitorilor va fi actualizată, pe măsură ce vom primi noi confirmări.

În zona expozițională a evenimentului vom asigura vizibilitatea şi comunicarea directă cu ditribuitorii de produse FMCG din România şi Republica Moldova. Așadar, în cadrul Expo Hall, vă puteţi prezenta produsele sau serviciile dedicate sectorului, către cei peste 50 de distribuitori în retail și HoReCa, participanți la lucrările conferinței. Pentru mai multe detalii despre condițiile de participare cu stand, vă rugăm să ne contactați.

Vă invităm să accesați platforma on-line, unde vă puteţi rezerva deja locul în sală!

Articolul precedentRomânia ar putea rămâne neafectată de efectele economice imediate ale Brexit-ului
Articolul următorTipografia Rottaprint anunță investiții de 4 milioane de euro în 2020
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.