Primul magazin Good2Go, cel mai nou concept de magazin de tip convenience, de pe piața locală s-a deschis în „Galeria Kaufland Drumul Binelui” din București.
De altfel, Good2Go planifică lansarea a 15 unități cu o investiție de 1.000.000 de euro în 2024 și dezvoltarea unei rețele naționale de 200 de magazine în următorii 5 ani, cu o cifră de afaceri previzionată să ajungă la 37 milioane de euro la finalul anului 2025.
Primul magazin Good2Go din România este situat în „Galeria Kaufland” din Drumul Binelui, nr. 55-57, sector 4, București. Anul acesta Good2Go are un plan ambițios de expansiune – 9 magazine până la finalul lunii iulie 2024.
Good2Go este un concept nou, fără legătură cu lanțurile de retail existente, gândit de la zero pe plan local. Proprietarul Good2Go este Starlock Ltd. – societate comercială având sediul în Cipru.
Cristian Costache, General Manager, spune că Good2Go propune un model de business în sistem de parteneriat de operare, similar francizei.
„Oferim spre administrare antreprenorilor locali selecționați, spații comerciale premium și un concept de magazin extrem de bine poziționat prin selecția de produse, perfect adaptată nevoilor clientului modern. Avem un model de business atrăgător și un plan de dezvoltare solid, pe care suntem nerăbdători să-l punem în practică alături de parteneri de operare de cursă lungă, pe care să îi ajutăm să crească și să se dezvolte alături de noi.”
„În plus, costul intrării în rețeaua Good2Go este accesibil în raport cu cel al unui sistem clasic de franciză, iar schema de remunerare este anume gândită pentru a stimula performanța în vânzări.”
„Pentru cei care fac primii pași în antreprenoriat, un parteneriat cu Good2Go poate constitui o introducere valoroasă în retail, precum și o veritabilă rampă de lansare”, a declarat Cristian Costache”, General Manager Good2Go.
În primul magazin Good2Go situat în Galeria Kaufland „Drumul Binelui” din București cei care urmează o dietă echilibrată vor descoperi o selecție amplă de produse cu conținut caloric scăzut și alimente fără gluten, în vreme ce atleții profesioniști și entuziaștii fitness-ului pot alege produse de top dedicate lor, precum batoane și shake-uri proteice care susțin performanța și recuperarea.
Magazinul oferă și produse pentru copii atent selecționate, de la sucuri fără zahăr adăugat și biscuiți ecologici, la produse non-alimentare din categoria art & craft. De asemenea, cei care caută o gustare delicioasă de savurat între mesele principale ale zilei, pot alege dintr-o gamă bogată de snack-uri și înghețată sau pot opta pentru sandvișuri, sucuri naturale, smoothie-uri ori băuturi răcoritoare.
Clienții Good2Go care vor să savureze o cafea de calitate, pregătită proaspăt și pe gustul fiecăruia, se pot opri la corner-ul 5 to Go situat în interiorul magazinului.
În plus, noua unitate Good2Go oferă celor care-i trec pragul și o varietate de publicații de presă și produse din tutun, alături de o serie de servicii de interes general, accesibile datorită parteneriatelor Good2Go cu Eventim, Paypoint și Loteria Română.