Gold Plast, producator de vesela de unica folosinta, aniverseaza 10 ani de prezenta pe piata romaneasca, activitatea sa incepand odata cu infiintarea unitatii de productie de la Topoloveni, in 2006, cu 10 utilaje si 35 de muncitori. In prezent, numarul angajatilor este de aproape 600. Pe parcursul anilor, Gold Plast Production, ce face parte din grupul italian Gold Plast, a investit aproximativ 30 de milioane de euro, ajungand in decursul a 10 ani la o capacitate de productie de circa 800 milioane de piese/an.
Unitatea de productie de la Topoloveni este centrul de excelenta al Grupului Gold Plast, unde sunt realizate toate echipamentele care permit sa se produca peste 3.000 de articole in mai mult de 800 de milioane de unitati pe an, pe care grupul le comercializeaza in 39 de tari cu preponderenta in Italia, Elvetia si Franta.
“Intentionam sa abordam mai intens piata din Romania bazandu-ne pe faptul ca industria locala a ospitalitatii a inceput sa aiba din 2013 o contributie importanta la PIB – 5,1% si este estimata o rata medie de crestere anuala de 3,8% pina in 2024”, a declarat Luca Rabbia, director operational Gold Plast.
Produsele companiei se adreseaza in primul rand consumatorilor din industria ospitalitatii, care detin o pondere de 73% in totalul vanzarilor dar si consumatorilor individuali 21% si industriali– 6%. Ponderea cea mai mare in structura vanzarilor o au farfuriile – 45%, tacamurile – 27%, vesela pentru finger food – 20%, paharele – 8%.
“In ultimii 3 ani, Gold Plast a investit in fabrica de la Topoloveni peste 4 milioane de euro si va continua in urmatorii ani sa investeasca atat pentru modernizarea echipamentelor de lucru cat si pentru eficientizarea procesului de productie. De asemenea, suntem preocupati de asigurarea unei resurse umane calificate si in acest scop avem proiecte in derulare cu scolile profesionale din teritoriu si cu Facultatea de Mecanica si Tehnologie a Universitatii din Pitesti”, a adaugat Luca Rabbia.
Gold Plast Group este prezenta de 30 de ani la nivel global pe piata veselei de unica folosinta de top, fiind un simbol al designului de masa italian. Compania are sediul in Italia, detine 4 entitati legale, 2 fabrici, 1 centru de inovatie si un numar de 750 de angajati. Produsele sale sunt vandute in 39 de tari, printr-o retea de 17 distribuitori. In 2015 a inregistrat o cifra de afaceri de 32 milioane de euro.