Germania: Dm introduce in magazinele sale, in premiera, un brand exclusiv, ce apartine unui blogger

0
796

Dm Germania a lansat, la finalul anului trecut, un brand exclusiv numit „Bilou”, atat in magazine cat si in magazinul on-line sale. Brandul este detinut de un celebru videoblogger german, Bianca Heinicke (Bibi), iar produsele sunt realizate in Germania, din ingrediente 100% vegane, ecologice si fara parabeni. Potrivit reprezentantilor Dm, cele doua produse, doua geluri de dus-spuma in variantele „Tasty Donut“ si „Creamy Mandarin“ s-au bucurat de mare succes in randul clientilor, astfel incat in perioada urmatoare gama urmeaza sa fie extinsa cu alte produse.

„Lansarea unor astfel de produse este destul de rara, asa ca am fost foarte surprinsi de atentia si cererea mare din partea clientilor nostri. Practic, am inregistrat un nou record de accesare a magazinului online, care ne-a adus server-ul la limita”, a precizat Christoph Werner, Managing director responsabil de marketing si achizitii.

Lansarea marcii Bilou in magazinele DM reprezinta o premiera pentru piata germana: este prima data cand un Youtuberin isi aduce propriul brand de cosmetice intr-o retea comerciala.
Pe contul sau de Instagram (BibisBeautyPalace), Bianca Heinicke deruleaza campanii agresive de promovare a produselor sale, inclusiv prin intermediul unor concursuri. In prezent, contul sau a ajuns la aproximativ 2,5 milioane de followers, iar multi dintre acestia au ajuns si in magazinele Dm.

„Prin parteneriatul cu Bilou vom avea parte de o abordare noua, mai relaxata. Pentru noi, acesta este un nou mod de a aborda clientii si de a afla ce-si doresc acestia. Consideram ca acesta este un pas in a conecta comertul online cu cel traditional”, a adaugat Christoph Werner.

Produsele Bilou sunt disponibile in peste 1.700 de magazine Dm din Germania.