Focus pe Food Service și Traditional Trade, în 2021, pentru Enigma Trading 2000 (P)

Enigma Trading 2000, companie cu capital 100% românesc, jucător activ pe piața produselor de menaj și unul dintre principalii furnizorii de private label pentru retailul modern din România, se concentrează în 2021 pe dezvoltarea canalelor de Food Service și Traditional Trade.

“Pentru 2021, ne propunem să ne consolidăm poziția în această piață, unde suntem prezenți de mai bine de 25 de ani și să rămânem același partener de încredere pentru toate canalele de distribuție.,” a anunțat Valentin Herea, CEO Enigma Trading.

Compania continuă să acorde atenție acțiunilor de marketing și își propune să investească în promovarea produselor, în special în mediul online.

Focus pe gama Epack în 2021

Epack, marca premium de produse de uz casnic, prima lansată de Enigma Trading 2000 pe piața din România, va reprezenta principalul focus al companiei în acest an. Brandul Epack, a cărui sortimentație conține: pungi și folii alimentare, saci menajeri, bureți și spălătoare pentru vase, lavete umede și lavete din microfibră, mănuși menaj, capace flexibile „Flexipac”, prosoape din hârtie, reprezintă un etalon de calitate în piața de menaj din România.

Brandul Lumia se relansează

Prin relansarea brandului Lumia, Enigma Trading își dorește să își reconfirme statutul de jucător serios în piața de profil, cu o promisiune fair price și fair quality adresată clienților. Produsele Lumia vor fi disponibile pe piață în prima jumătate a anului 2021.

Produse reprezentative din portofoliul Enigma Trading 2000

Multe dintre produsele aflate în portofoliul Enigma Trading 2000 se evidențiază prin inovație și funcționalitate și au devenit repere importante în piața de profil. Printre acestea se numără:
sacii menajeri Funny Bunny, prevăzuți cu mânere pentru ușurința la închidere și transport, au devenit un diferențiator important în această categorie;
-pungile Zippy (1L) și Zippy (3L), pungi de uz general, cu sistem de inchidere tip fermoar, potrivite pentru călătorii, din L.D.P.E., de 1L/1KG și 3L/ 3KG;
capace flexibile „Flexipac”, destinate acoperirii și protejării recipientelor cu mâncare;
-folia alimentară de 80 m, un produs inovativ – cutia este prevăzută cu un cuțit de tăiere și o calitate a foliei de excepție, care securizează orice tip de vas descoperit;
-gama de produse imprimate cu smiley: lavete, bureți, saci menajeri, iar în curând pungile cu închidere tip fermoar – un moment în plus de veselie într-un context încărcat și monoton.

Enigma Trading – important furnizor de private label pentru retailul modern

Enigma Trading 2000 este totodată un important furnizor de produse de uz casnic tip private label pentru retailul modern. Producătorul se pliază pe nevoile și cerințele retailerilor și oferă consiliere, pe baza unei vaste experiențe, de peste 25 de ani în domeniu.

Produse de menaj, sub marcă privată, sunt prezente în șase rețele internaționale, cu peste 2.100 de magazine în total, într-o ofertă variată, care include: saci menajeri din HDPE, LDPE și LDPE reciclat, bureți de bucătărie și spălătoare din metal și metal spirală, lavete de uz casnic, mănuși de menaj, pungi alimentare, folie de aluminiu și de plastic.

Enigma Trading 2000

Prezentă pe piața din România încă din 1994, compania cu acționariat 100% românesc Enigma Trading 2000 este unul dintre principalii furnizori din România de produse de menaj pentru retailul modern, retailul tradițional, HoReCa și cofetării.

Din punct de vedere al volumului, compania Enigma Trading 2000 este de peste trei ani lider de piață în trei categorii de produse de menaj: lavete, bureți și spălătoare de metal, in segmentul mărcilor naționale, în principal datorită raportului excelent calitate/ preț oferit, dar și datorită calității serviciilor furnizate, care fac din companie un partener de încredere.

Principalele branduri ale companiei sunt Epack – marca premium de produse de uz casnic, prima marcă lansată de companie pe piața din România, în 2003, Ropack – marca de produse de menaj cu preț redus, Madero – marca de produse de menaj pentru HoReCa și pentru pentru industria de Cleaning, Lumia – marca cu produse de curățenie (mopuri, mături, găleți) și Spotex – marcă destinată comercializării produselor de curățenie precum detergenți și lavete absorbante pentru mașina de spălat.

Produsele companiei Enigma Trading 2000, certificate prin ISO 9001:2001 din 20.12.2006, sunt prezente în canalul Modern Trade (IKA), cu una sau mai multe dintre mărcile companiei, în rețelele: Auchan, Carrefour, Supeco, Selgros Cash & Carry, METRO Cash & Carry, Profi, Kaufland, Cora, procesul de listare şi în alte reţele fiind în curs de desfăşurare.

Pentru mai multe detalii privind produsele și mărcile companiei Enigma Trading 2000, vă invităm să vizitați: www.epack.ro, www.ropack.ro, www.madero.ro și www.spotex.ro. Enigma Trading 2000, contact: www.enigma-trading.ro / Telefon: 021-255.90.60 / Email: info@epack.ro.

Articolul precedentcora intră pe segmentul de proximitate și lansează conceptul cora Urban
Articolul următorPatria Bank semnează un protocol strategic pe 5 ani cu FDA, fundația fondată de Carrefour
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.