Florina Dobre, noul CEO al Bringo România, provine din echipa Carrefour România, unde timp de patru ani a ocupat rolul de Director de Operațiuni și Experiență Clienți (Customer Operations and Expericence). În cariera sa, Florina a ocupat timp de 15 ani mai multe roluri de management în cadrul companiei Vodafone România, ultima poziție acolo fiind cea de Customer Operations Support Director. În tot acest timp, ea a gestionat proiecte strategice precum transformare digitală, automatizare de procese, transformare canale de vânzare la distanță, management de proiect și gestionarea riscului.
Fostul CEO, Cătălin Samara, a preluat conducerea Bringo în 2017, platforma având listați în prezent peste 300 de vendori, printre care și unii dintre cei mai importanți retaileri alimentari: Carrefour, Penny, Cora, Auchan. În cadrul mandatului lui Cătălin Samara, Bringo s-a extins în Maroc și Belgia și a dezvoltat licențe de tip “white label” pentru alte regiuni ale globului interesate să dezvolte o aplicație de e-commerce.
„La Bringo, am fost incredibil de norocos să lucrez cu o echipă profesionistă și dedicată, căreia i se datorează creșterea stabilă și expansiunea platformei. Decizia de a renunța la poziția de CEO a fost mai degrabă un pas firesc pentru obiectivele pe care mi le-am propus la nivel personal, însă sunt încrezător că Bringo se bucură de expertiza unei echipe puternice” spune Cătălin Samara.
„Îi mulțumim lui Cătălin pentru viziunea de care a dat dovadă în timpul mandatelor sale în calitate de CEO. Îi urăm, în același timp, bun-venit Florinei Dobre în rolul de CEO Bringo România. Florina este un profesionist desăvârșit, cu experiență în telecomunicații și retail, transformare digitală și cu o viziune orientată spre oameni, clienți și echipele pe care le-a condus până în prezent. Bringo este un jucător important în piața de e-grocery, o piață cu o dinamică foarte interesantă. Diversitatea vendorilor pe care îi avem listați în aplicație și scalabilitatea afacerii la nivel internațional, împreună cu o echipă puternică de conducere ne ajută să răspundem pozitiv acestei dinamici în segmentul de e-grocery”, susțin reprezentanții companiei.