Fedja Vukovic, Orbico România: Achiziția Interbrands este supusă aprobării autorităților de concurență în mai multe țări

0
519

Orbico, companie de distribuție și rețea logistică internațională prezentă în 20 de țări, a semnat un acord cu Holson Holding LTD pentru a achiziționa pachetul majoritar al Interbrands Marketing & Distribution.

Fedja Vukovic, General Manager, Orbico România spune că acordul este supus aprobării autorităților de concurență în mai multe țări, de aceea, până atunci, în conformitate cu legislația în vigoare, nu vor fi comunicate detalii suplimentare legate de tranzacție.

Potrivit acestuia, grupul Orbico are afaceri anuale de circa 2 miliarde de euro, 6000 de angajați și deservește 178.000 de puncte de vânzare în piețele în care este prezent. Compania este distribuitorul principal  a unui număr mare de branduri de calitate cunoscute la nivel global ce fac parte din categoria produselor de îngrijire a frumuseţii, a produselor alimentare şi non-alimentare, aparate tehnice şi electrice pentru produse farmaceutice, jucării, produse textile, ţigări precum şi uleiuri de motor. În prezent, în România, Orbico colaborează cu mai mult de 170 de furnizori, gestionează mai mult de 500 de branduri globale şi locale şi aprovizionează mai mult de 80.000 de clienţi. Printre mărcile pe care le distribuie se numără Pringles, Kellogs, Tchibo, Prestige, Huxol, Caprice, Rio Mare, Cafissimo etc

Interbrands Marketing & Distribution este principalul distribuitor în România pentru parteneri strategici, precum British American Tobacco, Philip Morris International, Procter & Gamble, Coty, Danone, Duracell, Fater, Nestle și alții. Cifra de afaceri a Interbrands este de aproximativ 200 de milioane de euro, EBITDA este de aproximativ 10 milioane de euro și compania are aproximativ 2.000 de angajați.