Compania clujeană Farmec a ajuns la o rețea de 26 de magazine proprii cu acoperire națională

0
129

În ianuarie 2019, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec amplasate în Cluj-Napoca (3 magazine), Arad, Brașov, Sibiu, Târgu-Mureș și Timișoara şi 18 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, București (5 magazine), Constanța, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Oradea şi Râmnicu Vâlcea.

În 2018, au fost inaugurate 5 magazine de brand, compania clujeană ajungând astfel la o rețea de 26 de magazine Farmec și Gerovital, cu acoperire națională. Primul magazin deschis a fost cel din Oradea, fiind urmat de Constanța, Cluj-Napoca și alte două spații în București: în Centrul Comercial Sun-Plaza și în Centrul Vechi. În cele 12 luni, în cadrul magazinelor de brand din țară au fost eliberate în jur de 300.000 de bonuri.

La avântul businessului Farmec din 2018 au contribuit substanțial vânzările din rețeaua magazinelor de brand, în creștere cu 40%, dar și vânzările din online, care au înregistrat o majorare de 19%, comparativ cu 2017.

În top 3 vânzări ale magazinelor de brand se află gamele Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 Equilibrium și Gerovital Luxury. În ceea ce privește comerțul online, cele mai vândute 3 game au fost Aslavital Mineralactiv, Gerovital Beauty si Gerovital Tratament Expert.
În 2018, magazinul online Farmec a înregistrat o creștere cu peste 48% a tranzacțiilor efectuate pe telefonul mobil și un trafic lunar de peste 190.000 de vizitatori, cu 30% mai mult decât în 2017.

De asemenea, în 2018, clienții magazinelor proprii și ai celui online au beneficiat de noi servicii, precum serviciul de împachetare a cadourilor, ședinte de machiaj gratuite în magazine realizate de make-up artiștii Gerovital și cardul cadou.

Reprezentanții companiei spun că evoluția brandului Gerovital în 2018 a fost una ascendentă, și a presupus intrarea pe noi segmente, modernizarea constantă a portofoliului, activitățile de implicare socială, deschiderile de noi magazine și optimizările proceselor din ecommerce și din magazinele de brand.

Un element de noutate a fost pătrunderea pe segmentul de cosmetică decorativă, prin lansarea gamei Gerovital Beauty. Pe parcursul anului, alte patru game au fost modernizate și extinse cu noi produse: Doina, Farmec Tratament Expert și Ultrarezistent, Aslavital Mineralactiv și Gerovital Tratament Expert.

Anul Centenarului a fost dedicat campaniei de responsabilitate socială corporativă „Unirea la feminin”, cu scopul de a ridica nivelul de solidaritate, empatie și coeziune în rândul comunității de femei din România. În perioada 1 martie – 1 decembrie, o parte din valoarea produselor Gerovital achiziționate a fost transformată în seturi de produse de îngrijire personală. Peste 500 de femei din grupuri vulnerabile au beneficiat de kit-uri de îngrijire Gerovital și au participat la momente artistice pregătite în colaborare cu ONG-ul Beard Brothers.