Făuritori de craft – brandul Silva dă startul unor tururi ghidate

Brandul Silva își propune să inspire consumatorii să se gândească mai mult la pasiunile lor și îi invită în perioada mai – septembrie acasă la meseriașii din București, să-și ia porția de inspirație din cele patru meserii prezentate la tururile ghidate “Făuritori de craft”. Fiecare tur are un număr limitat de locuri, iar înscrierea se face pe pagina oficială de Facebook a brandului Silva.

Organizate sub forma unor trasee ghidate prin București, tururile încep cu vizita unui loc emblematic pentru craftul vedetă și se continuă cu descoperirea atelierului făuritorului. Fiecare tur ghidat este dedicat unei meserii cu poveste și condimentat cu degustări de bere și rețete inspirate din fiecare craft în parte.

Aici food pairingul intră într-o altă dimensiune și se asezonează nu doar cu berea, ci și cu meseria prezentată, iar invitații au ocazia să guste din preparatele unor făuritori de gust greu de refuzat: Alex Dumitru, Alex Iacob și Toni Godeanu.

Ghidul celor patru tururi este Cristian Cismaru, fondatorul Asociației My Transylvania și unul dintre promotorii mișcării Slow Food în România. Cristi va purta curioșii în lumea făuritorilor și le va povesti despre loc, cultură, patrimoniu, gastronomie, gusturi și simțuri, toate într-un singur tur! În plus, toate cele patru ediții îl vor avea alături pe Adrian Cărădeanu, expert în bere.

Povestea făuritorilor de craft începe în atelierul de lemn al lui Ciprian Manda, se continuă în bucătăria lui chef Alex Dumitru, apoi surprinde momente în studioul foto Allkimik și se încheie, pe note muzicale, în studioul trupei The Mono Jacks.

„Silva își propune să te ducă mai aproape de făuritorii pasionați, să descoperi o parte din universul lor, să le afli poveștile și să te lași inspirat de ei”, a declarat Anca Mușat, Director Marketing Heineken România.

Articolul precedentKlintensiv – cosmetice produse în România cu mândrie și responsabilitate
Articolul următorCCC va deschide un nou magazin în București, la Promenada Mall
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa oancea.i.daniela@gmail.com