CCC va deschide un nou magazin în București, la Promenada Mall

Pe data de 19 Mai 2019, CCC va deschide un magazin nou în București, în cadrul Promenada Mall. Astfel, grupul CCC ajunge la 64 de magazine deschise în țară.

„Odată cu deschiderea din Promenada Mall, CCC numără 15 magazine în capitală. Planurile noastre urmăresc extinderea rețelei de magazine la nivel național, precum și creșterea business-ului într-un ritm susținut de la an la an. Ne dorim să dezvoltăm, să promovăm și să consolidăm brandul CCC în România pentru întreaga gamă de încălțăminte și accesorii, în așa fel încât să menținem un trend ascendent pe piața din România”, afirmă Joanna Jozwiak, General Manager CCC România.

Pentru a sărbători deschiderea, CCC oferă 20% discount la toate produsele, în magazinul din Promenada, în perioada promoțională: 19 – 26 mai 2019.

Noul magazin din Promenada Mall ocupă o suprafață de aproximativ 700 m.p. și este amenajat într-un stil modern care respectă conceptul internațional al grupului CCC.

Sezonul primăvară-vară aduce un brand nou în familia CCC, DeeZee, care se adresează femeilor tinere interesate de ultimele tendințe în modă. Noua colecție este reprezentată de o selecție extinsă de modele moderne de pantofi și accesorii, aducând în magazine mai multă culoare, designuri îndrăznețe și texturi moderne.

CCC este lider pe piața de încălțăminte din Polonia și unul dintre cei mai mari producători din Europa. CCC vizează o gamă largă de încălțăminte la modă la prețuri accesibile, pentru femei, bărbați, tineri și copii.


Brandul face parte din grupul CCC, fiind cel mai mare producător de încălţăminte din Polonia, care se bucură de succes și în alte 21 de ţări: Austria, Bulgaria, Croația, Cehia, Elveția, Estonia, Emiratele Arabe Unite, Germania, Israel, Kosovo, Letonia, Lituania, Moldova, România, Rusia, Serbia, Slovacia, Slovenia, Ucraina, Ungaria și Qatar.

Grupul CCC, care deține propria fabrică de pantofi din piele, operează la nivel european peste 1.000 de magazine într-un spațiu total de vânzare care depășește 600.000 m.p. și vinde aproape 50 de milioane de perechi de pantofi anual.

Articolul precedentFăuritori de craft – brandul Silva dă startul unor tururi ghidate
Articolul următorPurcari anunță o creștere a vânzărilor cu 29% și a profitului net cu 46% în T1 2019
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa oancea.i.daniela@gmail.com