Farmec lansează două produse cu ambalaj personalizat, în ediție limitată, în gama Gerovital Sun

Farmec lansează două produse cu ambalaj tematic personalizat, în ediție limitată, în gama Gerovital Sun, pentru a marca parteneriatul brandului Gerovital cu Neversea Beach pentru sezonul estival. Noile ambalaje îmbină conceptul grafic al gamei Gerovital Sun cu simboluri ale verii și cu logo-ul Neversea Beach. Uleiul bronzant SPF15 și Loțiunea pentru calmare arsuri solare din gama Gerovital Sun oferă consumatorilor șansa să câștige experiențe premium pe plajă alături de cei dragi întregul sezon, printr-o tombolă cu extrageri săptămânale.

„Am programat acțiuni periodice de sampling cu minimostre și produse esențiale de îngrijire, derulate chiar pe plajă, precum și o tombolă prin care trimitem săptămânal noi împătimiți de soare, pe plajă. În plus, produsele Gerovital Sun vor fi disponibile întregul sezon la punctele de vânzare din perimetrul Neversea Beach”, a declarat Ruxandra Macovei, Specialist Marketing.

Dacă cei care se află deja la Neversea Beach vor putea testa produsele solare direct pe șezlong, în urma acțiunilor de sampling organizate de-a lungul verii. Cei care încă își plănuiesc vacanța pot câștiga, prin tragere la sorți, o experiență premium pe plajă, pentru două persoane.

Pentru a intra în tragerea la sorți, consumatorii trebuie să achiziționeze unul dintre produsele Gerovital Sun în ediție limitată din magazinele de brand Farmec și Gerovital, de la punctele de vânzare din perimetrul Neversea Beach sau online, de pe farmec.ro, și să înscrie bonul pe premiicufarmec.ro. Tragerile la sorți au loc de două ori pe săptămână, până pe 15 august. Mai multe detalii despre mecanismul campaniei sunt disponibile pe site-ul de concurs.