Farmec anunță o cotă de piață de 48,4% în valoare și de 50,9% în volum la produsele depilatoare, în 2017

Farmec anunță o cotă de piață de 48,4% în valoare și de 50,9% în volum* la produsele depilatoare, în 2017. Potrivit datelor deținute de companie, gama de produse depilatoare se situează în ultimii ani pe prima poziție a acestui segment, cele mai vândute fiind benzile și cremele depilatoare.

„Bazându-ne pe ultimele trenduri de consum, preconizăm o evoluție a subcategoriei de produse care conțin ceară cu aplicare la rece și ceară cu încălzire în cuptorul cu microunde. În dezvoltarea pe care o planificăm pentru gama Farmec Depilatoare vom viza și aceste subsegmente. Ne propunem să revenim cât mai curând cu noutăți, de care să se bucure consumatorii noștri”, a declarat Claudia Pălăcian, Manager de Produs Farmec.

Gama actuală conține creme depilatoare, benzi pentru față sau corp, ceară cu încălzire în cuptorul cu microunde, ceară cu încălzire pe foc, perle de ceară, roll-on geluri și soluții de curățare a cerii după epilare, cât și accesorii pentru epilare.

Farmec Depilatoare conține 3 subgame distincte, destinate diverselor tipuri de piele: linia de depilatoare cu extract de Orhidee pentru pielea normală, cu extract de argan pentru pielea deshidratată și cu extract vanilie, destinată pielii sensibile. Mai mult, Gama Farmec cuprinde atât produse destinate pielii sensibile a adolescenților, care au la bază extract de zmeură, cât și produse adresate bărbaților, precum Crema depilatoare cu extract de boswellia serrata.

În ceea ce privește forma de prezentare, produsele  se regăsesc în formate ergonomice, adaptate în funcție de zona de aplicare, astfel încât să fie extrem de ușor de utilizat.

În sezonul estival 2018, Farmec își așteaptă consumatorii în magazinele de brand, magazinul online farmec.ro, dar și în hipermarketuri și alte puncte de comercializare, cu oferte promoționale și activări speciale pentru gama de depilatoare.

În martie 2018, reţeaua de magazine de brand deţinute de companie cuprindea 8 magazine Farmec, amplasate în Cluj-Napoca (3 magazine), Arad, Brașov, Sibiu, Târgu-Mureș și Timișoara şi 13 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, București (3 magazine), Constanța, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați şi Râmnicu Vâlcea.

* Calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul de retail audit realizat pe categoriile produselor depilatoare pe piața din România, valoare vânzari pentru ultimele 12 luni (perioade cumulate Noiembrie/Decembrie 2016 – Septembrie/Octombrie 2017).

Articolul precedentMetro AG – pierderi operaționale în Q2
Articolul următorSphera Franchise Group inaugurează un nou restaurant KFC la Torino
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.