Farmec a deschis primul sau magazin de brand din Italia

Farmec a inaugurat recent primul sau magazin de brand din Italia, prin partenerul sau SC Carlgin Sasu, in Acqui Terme, o zona turistica aflata la 50 de km distanta de Genova, faimoasa pentru izvorul cu apa sulfuroasa, ce izvoraste la +75°C.
Situat in centrul orasului, noul magazin isi asteapta vizitatorii intr-un spatiu de 65 metri patrati, modern si prietenos, inspirat de designul existent in toate magazinele de brand Farmec din tara sau din strainatate.
”Deschiderea noului magazin a venit ca raspuns la interesul crescut al localnicilor, al romanilor din aceasta regiune si al turistilor (cei mai multi fiind francezi si germani) fata de produsele cosmetice romanesti. Astfel, ne-am dorit sa le oferim consumatorilor de aici un brand cu traditie si renume international si produse de calitate”, a declarat proprietarul companiei Carlgin Sasu.

Magazinul comercializeaza cele mai noi game produse la fabrica din Cluj-Napoca, precum si marci traditionale, precum dermatocosmeticele din gama Gerovital H3 Derma+, produsele din gamele Gerovital H3 Classic si Retinol, Gerovital H3 Evolution, Gerovital Happiness, Farmec Natural, cat si produse Gerovital H3 Men, dedicate ingrijirii barbatilor.

Magazinul din Italia este al optulea in care produsele Farmec se comercializeaza in afara tarii, dupa ce, anul acesta, au fost deschise magazinele din Franta (Menton), Grecia (Alexandroupoli) si Spania (Barcelona), iar anii trecuti au fost deschise magazinele din Grecia (Thessaloniki si Katerini), Ungaria (Budapesta) si EAU (Sharjah). In Romania, compania detine sase magazine de brand, in Cluj-Napoca, Arad, Timisoara si Targu-Mures.

Articolul precedentMega Image se extinde cu inca sase magazine
Articolul următorUn roman de 34 de ani va conduce operatiunile locale ale grupului Auchan
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.