Deichmann – parteneriat cu Innoship pentru eficientizarea operațiunilor de livrare pe mai multe piețe

Deichmann a încheiat un parteneriat strategic cu Innoship, subsidiară a grupului Alsendo, ca parte a programului de transformare digitală a businessului online și omnichannel a retailerului internațional de încălțăminte.

Parteneriatul vizează mai multe obiective cheie, printre care:

Deschiderea rapidă a operațiunilor în noi geografii – Pe măsură ce industria logistică evoluează cu o nevoie sporită de flexibilitate, Deichmann își propune să integreze soluții de livrare noi cât mai rapid. Tehnologia Innoship asigură un proces de integrare rapid și stabil de curieri noi permițând astfel companiei Deichmann să rămână agilă pe o piață competitivă.

Experiență îmbunătățită pentru cumpărători – Noua platformă e-commerce le permite clienților să aleagă dintr-o gamă largă de curieri, de puncte de ridicare (și expediere) de colete și lockere ca opțiuni de livrare preferate. Clienții au posibilitatea de a-și urmări într-o formă unificată și în timp real coletele, pe tot parcursul transportului, asigurând o experiență de cumpărare îmbunătățită.

Eficiență și stabilitate – Platforma e-commerce integrează API-urile curierilor și eficientizează generarea etichetelor și a documentelor de expediere. Acest lucru are ca rezultat un proces de expediere mai eficient și operațiuni mai stabile.

Reducerea costurilor – În plus, platforma reduce costurile de expediere, în beneficiul clientului final.

„Căutam un partener strategic capabil să ne ofere soluții avansate de management al livrărilor, o implementare facilă a platformei e-commerce și o abordare centrată pe cumpărător.”, spune Sven Senkbeil, Product Owner Fulfillment Solution, în cadrul Deichmann.

„Suntem mândri să fim unul dintre partenerii strategici ai programului de transformare digitală a magazinului online și omnichannel”, spune, la rândul său, Dan Ungureanu, Cofondator & Business Development Manager, Innoship. „Alături de Deichmann, modelăm un viitor digital innovator pentru a transforma operațiunile de livrare pe mai multe piețe, în beneficiul cumpărătorului.”

Deichmann, cu sediul central în Essen, Germania, a fost fondată în 1913 și este o companie de familie. Este unul dintre liderii pieței europene de vânzare cu amănuntul a încălțămintei și este activă în 31 de țări din întreaga lume. Compania are peste 48.000 de angajați și operează aproximativ 4.600 de magazine și 41 de magazine online. Din același business mai fac parte lanțul MyShoes, Dosenbach, Ochsner Shoes și Ochsner Sport din Elveția, van Haren în Olanda și Belgia și Rack Room Shoes din SUA. De asemenea, familia deține grupul SNIPES, cu magazine și magazine online în Europa și SUA.

Platforma Innoship ajută magazinele online să-şi să crească performanţa de livrare cu până la 15%, printr-o alocare dinamică. Algoritmii avansaţi ai platformei analizează performanţa diferitelor firme de curierat dintr-o anumită zonă geografică şi selectează automat curierul potrivit pentru fiecare livrare, pe baza criteriilor retailerului.

Având toate informaţiile într-un dashboard, comercianţii pot să analizeze performanţa curierilor şi să ia decizii informate. În plus, API-ul integrează o rețea de peste 100 de curieri din Europa, precum și peste 150.000 de lockere și puncte de ridicare și expediere de colete (PUDO – Pick Up Drop Off).

Articolul precedentOptimall SFA by AROBS, soluția de automatizare a forței de vânzări, lansează noua versiune a aplicației mobile Android
Articolul următorMaxi Pet face livrări rapide cu Glovo
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.