Decathlon continuă să extindă reţeaua de spaţii comerciale și a inaugurat primul magazin din 2019 în Bistrița. Aceasta este cea de-a 24 unitate pe care retailerul o deține în țara noastră. Cu o suprafață totală de 933 m2, magazinul Decathlon Bistrița este amplasat în cadrul galeriei comerciale Bistrița Retail Park, Calea Moldovei nr. 13A.
Magazinul oferă 5.000 de articole şi echipamente, destinate practicării a peste 50 de sporturi, printre care fitness, alergare, drumeție montană, sporturi de echipă, natație, tenis, vânătoare, pescuit, echitație, ciclism, role, sporturi de iarnă și multe altele.
„Magazinul din Bistrița reprezintă primul punct de lucru pe care îl inaugurăm anul acesta, după ce la finalul anului trecut am dechis un nou spațiu în capitală. Astfel, continuăm misiunea noastră de a face sportul accesibil tuturor și de a încuraja românii să ducă un stil de viață sănătos. Amplasarea în cadrul galeriei comerciale Bistrița Retail Park este una strategică, în direcția integrării sportului în rutina zilnică și facilitării accesului la o gamă largă de produse. Mai mult decât atât, experiența de cumpărare va fi completată de serviciul lansat la finalul anului trecut, Borna Plus, prin intermediul căruia, vizitatorii noștri pot descoperi gama completă de produse Decathlon, beneficiind de livrare gratuită pentru orice comandă prin intermediul acestor dispozitive”, a declarat Alex Domşa, Director de Expansiune, Decathlon România.
Articolele sunt potrivite atât pentru începători, cât și pentru avansați şi se disting pe piaţă prin calitate, fiabilitate tehnică, diversitate, creativitate și inovație în domeniul sportului. Acestea respectă un raport excelent calitate – preț şi au o garanţie de minimum doi ani.
„În Bistrița există o comunitate numeroasă de sportivi și pasionați de sport, pentru care ne dorim să devenim un partener și o sursă de inspirație, în desfășurarea activităților sportive preferate. Astfel, în cadrul noului magazin, punem la dispoziție o ofertă vastă de produse, peste 95% dintre acestea fiind marcă proprie Decathlon, iar o parte dintre ele realizate chiar în țara noastră, în cele 3 centre de producție de la București, Timișoara și Reșița. Acestea sunt marcate prin eticheta Fabricat în România. Pe lângă produsele și echipamentele de top, vom continua să susținem pasiunea pentru sport, prin evenimente sportive periodice, de care bistrițenii se vor putea bucura în mod gratuit”, a completat Marius Dorobanțu, Director de magazin, Decathlon Bistrița.
Magazinul include produse aparținând mărcilor proprii, precum: Quechua, Kipsta, Nabaiji, Oxelo, Domyos, Btwin sau Kalenji, cu un raport excelent calitate – preț.
La nivel național, Decathlon are peste 1.200 de angajați, o rețea de 24 de magazine, la care se adaugă platforma online. Decathlon comercializează și articole cu eticheta Fabricat în România, produsele fabricate în cele 3 unități de producție din țară: București, Timișoara și Reșița. În cadrul acestora sunt produse echipamente sportive marcă proprie pentru drumeții montane și trekking, precum încălțăminte, dar și articole textile pentru ciclism și biciclete pentru adulți și copii.