Coșul de cumpărături al achizitorului

Ne dorim ca cititorii noștri, specialiștii în achiziții, să fie informați corect și la timp, în legătură cu cele mai noi lansări de produse și servicii din piața românească, pentru a lua cele mai bune decizii de achiziții sau de listare a produselor la raft.

Așadar, lansăm o nouă rubrică în site, sub denumirea „Noutăți în Retail și FMCG”, unde brandurile pot atrage atenția și curiozitatea unui public profesionist, format din specialiștii în achiziții din retail şi din industria de distribuţie a produselor FMCG.

Modern Buyer propune această rubrică dedicată conținutului plătit, pe platforma online modernbuyer.ro, conținut care va fi preluat ulterior, în pagina de Social Media a publicației, tuturor companiilor care își doresc o creștere a vizibilității produsului, brandului și serviciilor, în rândul achizitorilor (Buying/Procurement Managers), din retailul modern și din distribuția de FMCG în retail și HoreCa.

Ce noutăți pot anunța companiile? Totul, în funcție de specificul sau nevoia actuală, despre:
 Companie
 Brand
 Produs
 Serviciu
 Rebranding
 Etichetă, ambalaj, orice relansare de produs.

Vă invităm să solicitați, de la echipa noastră de publicitate, informații suplimentare despre apariția de conținut plătit, în cadrul rubricii: „Noutăți” în Retail și FMCG, pe platforma modernbuyer.ro: aurelia.grigorescu@modernbuyer.ro; cristi.brinca@modernbuyer.ro