Cosmetic Plant aniversează 30 de ani de la înființare

Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Cosmetic Plant, producătorul clujean de cosmetice, aniversează trei decenii de la înființare. În tot acest timp, compania a comercializat peste 20 de milioane de produse și a făcut investiții de peste 2,5 mil. Euro, înregistrând o dinamică de creștere medie a businessului de 10% anual și dezvoltând, în propriile laboratoare din Cluj-Napoca, un portofoliu de peste 140 de sortimente.

Compania este prezentă la nivel național în rețelele Auchan, Carrefour, Cora – România Hypermarche, Kaufland, DM DrogerieMarkt, Mega Image, Farmacia Tei și alte lanțuri de farmacii, Plafar și magazine naturiste din țară și în diverse farmacii independente.
În ceea ce privește preferințele clientelor, în topul celor mai vândute produse se situează crema antirid cu gălbenele, crema vitaminizantă de zi cu ulei de cătină și măsline, crema de mâini cu gălbenele, crema de mâini cu ulei de cătină și crema pentru albire cu extract de lămâie.

Și gamele cu vitamina C Tetra și Acid Hialuronic 4D se regăsesc pe lista preferințelor, acestea fiind și două dintre gamele ce conțin ingrediente inovatoare, lansate în premieră pe piața din România de către Cosmetic Plant în 2018, respectiv 2019.

„Chiar dacă au existat provocări, mai ales cele privind penetrarea într-un sortiment cât mai extins în lanțurile de retail, am reușit să ne menținem constanți în rezultatele financiare pe care le-am obținut pe parcursul activității noastre. Un rol important l-au avut investițiile de cca. 2,5 milioane de euro pe care le-am direcționat către cercetare și producție, și pe care le vom continua și de acum înainte”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Fondată în 1991, în Cluj-Napoca, de către Ileana Mester, farmacistă cu peste 20 de ani de experiență în cosmetologie, Cosmetic Plant este în prezent unul dintre cei mai longevivi producători români de cosmetice.

Pornind într-un mic atelier și cu numai 6 produse, în cei 30 de ani de activitate compania Cosmetic Plant a ajuns la un portofoliu de peste 140 de produse proprii, dezvoltate după rețete originale. O mare parte din articole conțin ingrediente inovatoare ce au reprezentat o premieră pe piața cosmeticelor din România.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here