Auchan a sărbătorit Ziua Franței cu peste 100 de produse și preparate franțuzești la raft

În perioada 7-14 iulie, Auchan a sărbătorit gastronomia franțuzească aducând la raft în magazine, dar și online pe auchan.ro, o gamă diversificată de peste 100 de produse franțuzești, delicatese, gourmet, atât produse de brutărie și cofetărie, cât și articole din categoriile de băcănie, băuturi, lactate și mezeluri.

Pe primul loc în preferințele clienților se află vestitele macarons, un desert fin, emblematic pentru gastronomia Franței și, totodată, unul dintre cele mai rafinate deserturi din lume. Topul preferințelor este completat de faimoasele baghete franțuzești. În ceea ce privește băuturile originare din Franța, șampania Moet și coniacul Hennessy sunt printre cele mai căutate în lanțul de hipermarketuri. Nu în ultimul rând, eclerurile se regăsesc și ele în rândul preferințelor, un desert specific franțuzesc, cu cremă de patiserie și glazură de ciocolată.

Potrivit Auchan, din oferta de produse franțuzești în coșurile de cumpărături din ultima săptămână se regăsesc și croissantele, diversele sortimente de brânzeturi precum Ile de France, dar și brânzeturile și semipreparatele marcă proprie Auchan, untul President și budinca Danette.

Mai mult, în această perioadă, zonele Gastro din hipermarkturile Auchan au inclus în ofertă și preparate gătite, cu specific franțuzesc, precum Coq au vin, Ratatouille și cartofi Lyonnaise.

Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, o rețea de 72 de magazine de proximitate MyAuchan, dintre care 63 în stațiile Petrom, și 5 supermarketuri Auchan. Cu peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune celor circa 5 milioane de locuitori din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, permanent.