cora deschide cel de-al doilea magazin-concept multicanal cora Urban

cora continuă dezvoltarea conceptului cora Urban prin deschiderea unui nou magazin în București, situat în zona Pieței Victoria, pe Bd. Ion Mihalache nr. 40. Conceptul, lansat la începutul acestui an, integrează trei servicii – ridicarea produselor comandate online pe www.cora.ro, shoppingul de proximitate și cora Express, prin care clienții primesc comenzile acasă în maximum 60 de minute de la plasarea lor, cu ajutorul partenerilor cora – Foodpanda și Glovo.

„Ne ținem promisiunea de a dezvolta rețeaua cora Urban, gândită să ofere clienților acces rapid la peste 40.000 de produse prin magazinul online și la peste 3.000 de produse pe rafturile magazinului. cora Urban Mihalache are o poziție centrală, într-o zonă urbană densă, pentru a-i ajuta pe clienți să minimizeze timpul necesar cumpărăturilor și să maximizeze timpul dedicat familiei. O premieră a cora Urban Mihalache este aceea că testăm oferta și adaptăm produsele din magazin în funcție de cerere. De asemenea, dorim să funcționăm ca o piață de desfacere pentru alte afaceri aflate în proximitatea magazinului, prin încheierea de parteneriate cu diverși producători. Un astfel de exemplu poate fi o brutărie artizanală de la care să achiziționăm pâinea pe care o vom vinde apoi în magazin. Este o relație benefică pentru toată lumea”, a spus Pascal Aigle, directorul de dezvoltare cora Romania și cel care a implementat proiectul cora Urban.

cora Urban oferă o experiență de cumpărături completă tuturor categoriilor de consumatori, prin aceea că îmbină comerțul online cu cel tradițional. Cei care preferă ecommerce-ul pot plasa comanda pe site-ul www.cora.ro, care va fi livrată în maximum 12 ore la magazin, punctul de ridicare a comenzii. De pildă o comandă plasată dimineața, înainte de plecarea la serviciu, este gata de ridicat seara în drum spre casă. Pentru cei mai grăbiți este disponibil serviciul coraExpress, iar pentru cei care au de făcut cumpărături de ultimă oră, magazinul cora Urban îi așteaptă lângă casă cu un program zilnic între 07:00 – 21:00, care însă poate fi extins la cererea clienților.

Dispus pe o suprafață de 100 mp, magazinul este organizat intuitiv astfel încât clienții să găsească rapid produsele favorite. Gama bio este bine reprezentată la raft, la fel ca și legumele, fructele, sortimentele ready to eat (salate, sandvișuri, sucuri), produsele pentru îngrijirea copiilor, mâncarea pentru animalele de companie, băuturile, articolele pentru casă, produsele proaspete din laboratoarele de cofetărie și patiserie cora, carnea de proveniență românească, tranșată de măcelarii cora. Oferta magazinului este completată de dulciuri, înghețată, produse proaspete de panificație, lactate.

În magazin vor fi disponibile o imprimantă și un terminal pentru plata facturilor, din dorința de a oferi clienților cât mai multe soluții pentru eficientizarea timpului lor.

În acest nou proiect cora pune accent și pe relația consumatorilor cu personalul magazinului, pe care ne-o dorim cât mai apropiată, așa cum era pe vremuri relația cu băcanul sau măcelarul de la colțul străzii. În acest sens, clienții cora Urban pot afla relații despre produsele disponibile în magazinul din Bd. Ion Mihalache contactând echipa telefonic la numărul 0751012633.

cora Urban se înscrie în strategia locală a cora, al cărei punct central este accelerarea dezvoltării e-commerce-ului. Compania, care are o rețea de 10 hipermarketuri în România, va continua expansiunea conceptului cora Urban prin deschiderea de magazine în Capitală și în marile orașe în care este prezentă. Primul magazin cora Urban a fost inaugurat în luna februarie a acestui an în complexul Avangarde City din Militari Residence, în București – Dudu.

Despre cora România

cora România, parte a grupului Louis Delhaize, este brandul de retail care inspiră și înfrumusețează viața clienților săi, prin felul în care își construiește oferta, serviciile și implicarea în comunitate. Prezent în România din 2003, cora oferă cea mai mare sortimentație de pe piața locală de retail, atât prin cele 10 hipermarketuri din București și din provincie, cât și prin platforma de e-commerce cora.ro și prin magazinele de proximitate cora Urban, care funcționează pe modelul 3 în 1 (magazin fizic; livrare în 12 ore de pe platforma cora.ro; livrare în 60 de minute coraExpress).

cora România a fost primul lanț comercial din România cu serviciu de livrare la domiciliu (2013), cu livrare rapidă, prin Glovo și Food Panda (2020) și cu magazine de proximitate de tip 3 în 1. Aplicaţia cora oferă consumatorului o experienţă îmbogăţită în magazine, o mai bună organizare a listei de cumpărături și numeroase beneficii de fidelitate.

Pe lângă produse și servicii de calitate la prețuri accesibile, cora România se implică în dezvoltarea comunităților din care face parte, prin susținerea antreprenorilor locali și prin proiecte de educație și sănătate.

Pentru a rămâne conectat la noutățile și ofertele cora, descărcați gratuit aplicația cora din App Store şi Google Play, accesați site-ul cora.ro sau urmăriți conturile oficiale ale brand-ului pe rețelele sociale: Facebook, YouTube, Pinterest, Linkedin, precum și pe cel al CEO cora România, Thierry Destailleur, pe Linkedin.