Cora a finalizat modernizarea hipermarketului City Park din Constanta

Retailerul franco-belgian Cora a finalizat proiectul de extindere si modernizare a  hipermarketului Cora City Park. Potrivit reprezentantilor companiei, investitia in modernizarea hipermarketului a fost de 2 milioane de euro, proces ce a avut loc simultan cu cel de extindere a centrului comercial.

Credem ca efortul a meritat si ca noul hipermarket va fi apreciat atat de catre clientii fideli, cat si de cei noi pe care speram sa ii castigam. Noul cora City Park care, iata, se mareste odata cu implinirea a cinci ani, are o suprafata de aproape 6 000 mp fata de 4 000 mp initial, ceea ce ne-a permis sa regandim total structura hipermarketului intr-o maniera compacta si rectangulara, astfel incat sa ofere o experienta de shopping placuta si, de ce nu, sa creeze dependenta”, a declarat Cristian Nastase, directorul cora City Park.

Hipermarketul are acum o intrare suplimentara, un flux de produse optimizat, raioane de brutarie, gastronomie si carne bine structurate, produse vrac foarte cerute in ultimul timp pe piata, precum si raioane pentru copii, de cultura, produse bio si bauturi mult mai bine reprezentate decat in structura veche. Cu o oferta extinsa vine si sectorul nealimentar, unde vor fi disponibile numeroase produse noi.

Odata cu extinderea magazinului s-a marit si echipa, ce are acum cu 30% mai multi angajati, cei mai multi activand in zona produselor proaspete si a gastronomiei: brutari, macelari, bucatari, fiind recunoscuta competenta cora in domeniul produselor elaborate sau finisate in laboratoarele proprii.

In noua configuratie a mall-ului, magazinul dispune si de o parcare dublata la 1.300 de locuri. Lucrarile continua pentru extinderea acesteia la 1.800 de locuri fata de 700 inainte de extindere.

Cora detine in orasul Constanta doua hipermarketuri, City Park si Bratianu, la acesta din urma fiind recent inaugurat serviciul online prin platforma www.cora.ro.

Cu o prezenta de 13 ani pe piata romaneasca, retailerul opereaza in prezent 11 hipermarketuri in Bucuresti si in marile orase. In 2013, a lansat platforma cora.ro, serviciul coradrive fiind disponibil in cele patru magazine din Capitala.

Cora si-a sistat planurile de expansiune, ultimul magazin fiind deschis in toamna anului 2013, in Afi Palace Ploiesti. Planurile pentru 2014 vizau finalizarea proiectelor Victoria City in Bucuresti si inca un proiect in Bravos. Insa, in luna februarie a.c., retailerul a vandut terenul pe care il detinea in orasul Brasov dezvoltatorului imobiliar AFI Europe.

Articolul precedentReteaua Penny Market ajunge la 180 de magazine
Articolul următorMETRO Cash & Carry Romania, dupa 20 de ani: 30 de magazine si 800 de mii de clienti profesionisti
Carmen Ionescu
Redactor - Lucreaza pentru Modern Buyer inca de la infiintarea publicatiei, in 2008. Absolventa a Universitatii Bucuresti – Facultatea de Litere, scrie despre industria bunurilor de larg consum, piata de retail, distributie, bricolaj samd.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.