Consumul de produse FMCG în Republica Moldova, date de piaţă cheie şi tendințe prezentate de Xplane la conferinţa Modern Buyer

Angelica Cijevschi, CEO, Xplane Market Research Agency, a confirmat prezenţa în calitate de speaker la conferinţa organizată de Modern Buyer la Chişinău, în data de 14 martie 2023, cu tema Retailul modern în Republica Moldova – Expansiune, Diferențiere și climat de consum”.

Xplane Market Research Agency are o experienţă de peste 10 ani în cercetarea de piaţă, oferind retailerilor şi furnizorilor din Republica Moldova informaţii valoroase pentru decizii strategice în jurul consumatorilor, piețelor, mărcilor și mass-media.

La conferinţa dedicată industriei de retail şi FMCG din Republica Moldova, Angelica Cijevschi, CEO, Xplane Market Research Agency va atinge subiecte precum:

  • Profilul consumatorilor moldoveni (Chişinău vs alte regiuni ale ţării);
  • Bugetul alocat cumpărăturilor FMCG;
  • Magazinele preferate de cumpărători;
  • Structura coşului de cumpărături;
  • Frecvenţa de achiziţii;
  • Factorii care influenţează decizia de cumpărare;
  • Nivelul de satisfacţie al clienţilor;
  • Tendinţe relevante în consumul produselor FMCG;
  • Cumparaturile online vs – atractivitatea în rândul consumatorilor.

Conferinţa, la care aşteptăm circa 200 de profesionişti din industria de retail şi FMCG, va avea loc la Hotel Courtyard by Marriott din Chişinău, în intervalul 09.00 – 17.00.

Alţi speakeri confirmaţi

Structura evenimentului

Vom deschide şi această ediţie a evenimentului cu lansarea şi prezentarea produsului: Harta Retailului Modern în Republica Moldova. Aceasta va fi disponibilă în format print și va fi oferită participanților la eveniment.

Tot în prima parte a evenimentului, am invitat alături de noi reprezentanţi ai Ministerului Economiei, dar şi specialişti din industria de cercetare de piaţă pentru a creiona, împreună, o imagine a potenţialului de dezvoltare a retailului modern în această ţară, o dinamică a consumului şi a obiceiurilor de cumpărare, dar şi pentru a puncta câteva cifre relevante şi provocări ale sectorului.

Vom continua dezbaterile cu două paneluri de dialog: unul dedicat managerilor/proprietarilor din retail şi un altul dedicat managerilor din rândul producătorilor/furnizorilor FMCG. Cele două paneluri vor fi moderate de organizatori şi vor oferi invitaţilor posibilitatea de a dialoga live pe marginea unor subiecte, precum:

  • Expansiunea lanţurilor de magazine din ultimii ani, la nivel naţional, concepte de magazine dezvoltate de fiecare reţea comercială;
    • Care au fost provocările anului 2022 şi soluţiile adoptate pentru depăşirea lor;
  • Cum a arătat evoluţia pieţei de retail în general în 2022, din perspectiva comercianţilor şi a furnizorilor?;
  • Tendinţe cu privire la comportamentul de cumparare şi de consum, din perspectiva invitaţilor;
  • Proiecte de diferenţiere implementate în industria de retail din Republica Moldova;
  • Fidelizarea clienţilor, strategii promoţionale, dar şi tactici de diferenţiere;
  • Categoriile care pot genera diferenţiere şi trafic în magazine;
  • Surse şi idei noi de creştere şi diferențiere pe care le pot aduce furnizorii în relaţia de parteneriat cu clienții din comerțul modern.
  • Oportunităti în zona de e-commerce;
  • Dinamica pieţei de retail în 2023? La ce să ne aşteptăm;
  • Factorii care vor influenţa piaţa şi consumul în 2023, dar şi alegerile cumpărătorilor din Moldova.

Retailul Modern în Republica Moldova: Expansiune, diferențiere şi climat de consum este un eveniment unic, menit să ofere o imagine a ceea ce înseamnă astăzi comerţ modern în Moldova şi să anticipeze noile tendințe și oportunități de creștere pentru retaileri şi furnizori. Împreună cu invitaţi de marcă din cele două industrii, vă așteptăm alături de noi la o dezbatere despre instrumente și soluții câștigătoare!

Rezervă un loc la eveniment!

Pentru a participa la lucrările conferinței, în audiență, vă rugăm să solicitați Formularul de Înregistrare online echipei Modern Buyer, respectiv la e-mail la aurelia.grigorescu@modernbuyer.ro, maria.hurduc@modernbuyer.ro sau telefonic la +40 31 425.38.82.

Ediții anterioare

Vă invităm să vizualizați un album foto și câteva concluzii ale uneia dintre edițiile anterioare!

Articolul precedentRaluca Ardelean vrea să facă din produsele Brutăriei Moara Maria un brand național
Articolul următorAuchan propune peste 330 de articole, online și în magazine, în cadrul târgului de cafea și ceai
Maria Hurduc
Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.