Compania Coca-Cola intră pe piața băuturilor pe bază de plante prin lansarea gamei AdeZ

0
360

Coca-Cola România lansează AdeZ, o gamă nouă de băuturi pe bază de plante. Băuturile pe bază de semințe din plante (migdale, orez sau soia), devin din ce în ce mai populare în rândul consumatorilor români. AdeZ reprezintă un prim pas al companiei Coca-Cola în acest nou segment de piață. AdeZ a fost creat din dorința de a oferi o băutură nutritivă, accesibilă și atrăgătoare unui segment cât mai mare de consumatori.

Fără zaharuri adăugate (excluzând zaharurile care provin din ingredientele naturale, precum fructele și semințele), AdeZ combină sucuri naturale din fructe, semințe, îndulcitor de origine naturală din stevia și vitamine/minerale, oferind un gust bogat și plăcut, fiind gata pentru a fi consumat în orice moment.

AdeZ oferă o gamă diversificată de arome pentru persoanele dornice de opțiuni cât mai variate într-o dietă echilibrată, care include proteine din plante. Acestea sunt disponibile în ambalaje de 250 ml, special create pentru a fi consumate imediat și care reprezintă o nouă categorie în segmentul de băuturi grab-and-go, dar și în ambalaje de 800 ml, pentru a fi consumate acasă la micul dejun și nu numai.

În Romania, AdeZ este disponibil în următoarele sortimente:
• 250ml: Amazing Almond Mango-Passionfruit și Outstanding Oat Strawberry-Banana;
• 800ml: Amazing Almond, Surprising Soy, Rockin’ Rice, Chilling Coconut.

„Românii sunt din ce în ce mai preocupați de alegerile lor nutriționale, având un ritm de viață alert și intens. Pentru că știm că sunt în căutare de noi băuturi care să fie hrănitoare, dar să aibă și un gust atrăgător, lansăm AdeZ – un produs nutritiv, bogat în vitamine și minerale, special creat pentru a fi consumat oriunde. AdeZ atrage atenția prin ambalajul practic și inovator, produs din ingrediente cu până la 30% din plante, fiind 100% reciclabil.”, a declarat Miruna Smeureanu, Director de Marketing, Coca-Cola România.

Brandul AdeZ este originar din Argentina unde este foarte popular încă de la momentul lansării acestuia in 1988. În Mexic, Brazilia și Argentina este cea mai populară băutură din segmentul ei. Compania Coca-Cola deține brandul din martie, 2017.