Comarket susține evenimentul Retail &Horeca Distribution 2021, în calitate de partener

Comarket, marketplace-ul B2B destinat antreprenorilor din HoReCa, susține evenimentul Retail &Horeca Distribution 2021, în calitate de partener, iar Eugen Zbârcea, Chief Operating Officer (COO) și cofondator al Comarket, va prezenta audienței cum pot fi eficientizate, prin digitalizare, relațiile dintre profesioniștii și vânzătorii din industria ospitalității.

Comarket este o platformă de e-commerce care s-a născut ca răspuns la nevoile clare ale celor două segmente principale de jucători din HoReCa: profesioniștii (achizitorii), pe de-o parte, și furnizorii (vânzătorii), de cealaltă parte.

“Principala problemă pe care platforma Comarket o rezolvă este faptul că activitatea de achiziții în cadrul unui business HoReCa se desfășoară în prezent fie prin vizita agentului de teren în locație, fie prin SMS, Whatsapp sau telefon către agentul de zonă. Acest proces este repetitiv, are loc zilnic, iar urmărirea unei comenzi din cele 30 săptămânale presupune de multe ori același flux, astfel încât nu există istoric, centralizare și nici detalii logistice sau paperless business.”

Comarket are, în prezent, 6.000 de produse listate în platformă și 105 de furnizori care oferă materii prime, ambalaje, băuturi, utilaje și servicii. De asemenea, peste 100 de restaurante, cafenele și hoteluri s-au înscris în platforma Comarket.

Prin eficientizarea și dezvoltarea pieței de achiziții, platforma sprijină buna desfășurare zilnică a businessurilor din ospitalitate, restaurante, cafenele și hoteluri.

Despre Retail & Horeca Distribution

Antreprenorii și managerii din sectorul de distribuție FMCG în Retail și HoReCa, precum și reprezentanții producătorilor de bunuri și servicii pentru această industrie se vor întâlni la Retail & HoReCa Distribution Conference 2021, ediția a VI-a, eveniment organizat de publicația Modern Buyer, pe 16 septembrie 2021, la Hotel Qosmo**** din Brașov.

Structura evenimentului Retail & Horeca Distribution

Conferință
Retail & Horeca Distribution Conference va fi un excelent prilej pentru a vă prezenta o radiografie a sectorului de distribuție FMCG românesc în 2021, prin lansarea Ghidului Distribuitorilor*, ediția a VI-a. Așadar, în prima parte a evenimentului vă vom prezenta cifrele-cheie din evoluţia sectorului de distribuţie în Retail şi HoReCa, împreună cu principalele concluzii şi date oferite de partenerul nostru, KeysFin, unul dintre principalii jucători din piața locală de business information.

În panelul din Partea a II-a: “Parteneriatul dintre producători şi distribuitori“, am invitat reprezentanții companiilor FMCG să își prezinte modelul de colaborare producător-distribuitor-comerciant sau operator HoReCa, pentru optimizarea acestei relaţii.
În partea a III-a: “Planificarea businessului pe termen scurt și mediu”, în panelul dedicat distribuitorilor cu afaceri proprii, vom pune accentul pe factorii de care țin cont în planificarea afacerii lor, antreprenorii de succes din sector. Vom discuta despre creșterea eficienței afacerii de distribuție și vom identifica acele soluții câștigătoare pentru succesul businessului.

Expo Hall
Expo Hall este spațiul expozițional pus la dispoziția furnizorilor care doresc să își prezinte soluțiile și inovațiile dedicate comerțului tradițional și operatorilor HoReCa. Expozanții vor beneficia de standuri personalizate, unde pot organiza prezentări de produse și unde își pot invita partenerii de prezenți la eveniment.

Cină de afaceri
Cina de afaceri din seara zilei de 16 septembrie 2021, pe care Modern Buyer o va oferi invitaților va crea cadrul perfect pentru discuții relaxate și posibilitatea de a găsi noi arii de colaborare.
Detalii despre înscrierile la cea de-a VI-a ediție a Retail & Horeca Distribution, unicul eveniment B&B dedicat exclusiv industriei de distribuție puteți obține de la colegii noștri: Aurelia Grigorescu (aurelia.grigorescu@modernbuyer.ro) și Maria Hurduc (maria.hurduc@modernbuyer.ro), prin telefon la 0767118833 și 0729880041.

Partenerii evenimentului

Lansarea ghidului Distribuitori în Retail şi Horeca, ediția a VI-a

„Distribuitori în Retail şi Horeca” – ghidul ajuns la ediția a VI-a în 2021 – va fi lansat la eveniment, în parteneriat cu compania KeysFin. Acest produs își propune să ofere o imagine cât mai amplă a dinamicii sectorului de distribuție din România. Vom prezenta indicatorii financiari ai companiilor din distribuția FMCG din România, precum: cifră de afaceri, profit net, productivitate, rentabilitatea capitalului, rata rentabilității activelor, dar și alţi indicatori-cheie, precum: evoluţia portofoliului de produse, aria şi canalele de vânzare acoperite, numărul de clienţi, suprafaţa de depozitare ş.a.

„Distribuitori în Retail şi Horeca” va cuprinde un top al celor mai mari companii de distribuție din ţară, precum şi câte un Top 10 distribuitori pentru fiecare regiune geografică în parte. Ediţia 2021 a ghidului „Distribuitori în Retail și Horeca” cuprinde peste 130 de companii de distribuție din întreaga ţară, cu un profil actualizat.

Notă: Companiile care au achiziţionat bilet de participare la evenimentul Retail & Horeca Distribution vor beneficia de un discount de 50% la achiziţia acestui ghid. Pentru mai multe detalii, nu ezitați să ne contactați la telefon 0729 880 041 sau 031.425.38.92