Coca-Cola a lansat, exclusiv în Romania, Coca-Cola Specialty. Cu o combinație de arome de fructe și extracte de plante: caise și pin, mure și ienupăr, mere și soc, Coca-Cola Specialty oferă o serie de trei băuturi într-un ambalaj de colecție, prin readucerea pe piață a sticlei folosite pentru îmbuteliere acum mai bine de un secol, la începutul anilor 1900.
Gama Coca-Cola Specialty este îmbuteliată local, în fabrica Coca-Cola HBC România din Ploiești și este disponibilă deja în magazinele din țară, în sticla de sticlă de 250 ml.
Recunoscută în cadrul Companiei Coca-Cola ca fiind un adevărat hub de inovație la nivel european, România este prima și singura piață din lume care a lansat Coca-Cola Specialty, până acum. Lansarea surprinde cu atât mai mult cu cât, sub umbrela celui mai cunoscut brand din portofoliu, aduce la un loc combinații din două perioade diferite, într-o armonie perfectă: un mix contemporan de arome, cu accente retro aduse de sticla Coca-Cola de colecție.
Coca-Cola este o companie pentru toți, care oferă consumatorilor din peste 200 de țări mai mult de 500 de mărci de băuturi răcoritoare. Alături de mărcile Coca-Cola, portofoliul nostru include câteva dintre cele mai valoroase mărci la nivel global, precum băuturile pe bază de plante AdeZ, ceaiul verde Ayataka, apele Dasani, sucurile și nectarurile Del Valle, Fanta, cafeaua Georgia, ceaiurile și cafelele Gold Peak, Honest Tea, smoothie-urile și sucurile innocent, sucurile Minute Maid, băuturile pentru sportivi Powerade, sucurile Simply, smartwater, Sprite, vitaminwater și apa de cocos Zico.
Împreună cu partenerii de îmbuteliere, avem peste 700.000 de angajați, oferind oportunități economice comunităților locale din întreaga lume.
Pe plan local, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România. Conform studiului „Impactul socio-economic al Sistemului Coca-Cola în România”, realizat pe baza datelor financiare din 2015, prezenţa acestui sistem pe piaţa locală generează o valoare adăugată de 448 milioane de euro, echivalentul a 0,3% din PIB