Coca-Cola a lansat în România două variante de băuturi cu aromă de citrice: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de Lămâie Verde, sub ideea creativă „Când un twist nu e de ajuns”.
Ambele băuturi vor fi disponibile pe rafturile din România începând cu luna aprilie, în ambalaje din PET reciclat de 500 ml și 2l, dar și la doze de 330 ml.
Cele două variante se completează și vor fi comunicate împreună în campania de marketing.
„Suntem încântați să le oferim celor care iubesc gustul unic Coca-Cola nu una, ci două variante prin care se pot bucura de băutura preferată într-o experiență fresh și delicioasă. Invităm consumatorii să încerce ambele variante și să le savureze pe fiecare în funcție de moment. Pentru că o singură aromă favorită nu e de ajuns pentru cât de diverse sunt gusturile lor.” – Iuliana Nedelcu, Marketing director, Coca-Cola România.
Coca-Cola oferă produse în peste 200 de țări și teritorii. Misiunea companiei este de a răcori lumea și a se implica într-o schimbare în bine. Alături de mărcile Coca-Cola, portofoliul său include Sprite, Fanta și alte băuturi răcoritoare. Din categoriile de apă, băuturi pentru sportivi, cafea și ceaiuri, oferim brandurile Dasani, smartwater, vitaminwater, Topo Chico, Powerade, Costa, Georgia, Gold Peak, Honest și Ayakata iar pe segmentele de băuturi nutriționale, sucuri, lapte și băuturi pe bază de plante, oferim, printre altele, brandurile Minute Maid, Simply, innocent, Del Valle, fairlife și AdeZ.