Heineken și Bodega lansează “The Boring Phone”

Heineken și Bodega au lansat „The Boring Phone” în parteneriat cu Human Mobile Devices (HMD), o inițiativă care promovează reducerea dependenței de smartphone-uri și revenirea la conexiunile umane autentice. Telefonul, conceput să ofere doar funcționalitățile de bază, cum ar fi apelurile și SMS-urile, are un design retro inspirat din anii 2000 și o baterie de lungă durată pentru a susține interacțiunile sociale neîntrerupte.

În contextul în care dependența de smartphone-uri devine tot mai evidentă, în special în rândul generațiilor mai tinere, „The Boring Phone” oferă o alternativă pentru cei care doresc să se deconecteze de la tehnologie și să se bucure mai mult de momentele prețioase petrecute alături de cei dragi. Studiile comandate de Heineken arată că mulți tineri suferă de „doom scrolling” și că smartphone-urile le distrag atenția în timpul interacțiunilor sociale.

Evenimentul de lansare are loc la Milan Design Week, oferind participanților ocazia de a experimenta „The Boring Phone” și de a înțelege beneficiile unei abordări mai moderate față de tehnologie. Lansarea unei aplicații care transformă smartphone-urile în telefoane „plictisitoare” oferă o soluție suplimentară pentru cei interesați să își regândească modul în care interacționează cu tehnologia în viața de zi cu zi.

Prin această inițiativă, Heineken și Bodega își propun să încurajeze oamenii să se concentreze mai mult pe conexiunile umane și să se bucure de momentele reale în compania altora, fără a fi distragți de notificări și de aplicații de socializare.

Nabil Nasser, Global Head la Heineken, spune: “Când am creat «The Boring Phone», ne-am întors la origini, la o tehnologie elementară, pentru a-i ajuta pe oameni să aibă parte de conexiuni adevărate la o bere în oraș, fără să fie distrași de notificările constante de pe telefoane.”

“La începutul lui 2023 am observat ceva interesant în comportamentul Generației Z din SUA. Începuseră să reducă din timpul petrecut în fața ecranelor, înlocuind smartphone-urile cu telefoane simple. Fiindcă suntem fani declarați ai deconectării de la lumea digitală, suntem extrem de bucuroși să anunțăm lansarea «The Boring Phone», alături de Heineken și Bodega. Și cu siguranță vom vedea conversații mai conectate când ieșim în oraș, de acum înainte”, a declarat Lars Silberbauer, CMO Human Mobile Devices (HMD), liderul european în inovație și producerea de dispozitive mobile.

Oliver Mak, cofondator Bodega adaugă: “La Bodega considerăm că suntem o punte între culturi și tineri. Astfel că, atunci când Heineken au venit către noi pentru a colabora într-un proiect gândit cu exact acest scop, ne-am implicat cu bucurie. Cu toate că am crescut înconjurați de tehnologie, noi, toți cei din Generația Z și Millennials, am început să recunoaștem că dependența de telefoane ne afectează capacitatea de a avea conexiuni umane reale. Ceea ce apoi ne reduce abilitățile de a ne distra, și, la nivel macro, de a evolua cultural.”

În iunie va urma și lansarea unei aplicații care va transforma smartphone-urile în telefoane “plictisitoare”, adresată în special celor care nu vor reuși să trăiască experiența “The Boring Phone”.

Articolul precedentCoca-Cola a lansat două noi variante: Coca-Cola cu gust de lămâie și cu gust de lămâie verde
Articolul următorGeanina Ghiculescu, Head of Retail al Mol România este speaker în conferința Private Label & Convenience Food Innovation Show 2024
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.