Cine vine la Private Label Innovation Show, pe 26 septembrie 2019, la București?

Ediția cu numărul VIII a Private Label Innovation Show, singurul eveniment exclusiv dedicat segmentului mărcilor proprii din România, se apropie cu pași repezi. Pe 26 septembrie, la București, Modern Buyer va oferi participanților conținut de calitate și networking unui număr de peste 100 de profesioniști din retail, FMCG și Non Food.

Lanțurile de retail: Auchan, Cora, Carrefour, Kaufland, Profi, Selgros Cash&carry, Metro Cash&Carry și-au delegat deja reprezentanții, din rândul echipelor de achiziții.


La rândul lor, producătorii de private label și furnizorii de servicii și-au desemnat participanții, respectiv companiile: Agriro Fresh, Agrosemcu, AROBS, Balkanica Distral, Baneasa, Calipso, Caroli Foods, CIA Aboliv, Coral Biogreens, Eisberg, Encinger, Enigma Trading 2000, Eurosalt, Eurovelstand Concept, Expur, Fabka Group, Gaitano, GFK, Golden Foods, Inaq, IPLC, LPR, Mainfreight, Mini Brezel, Natural Company, Nielsen, Pirifan, Rompaper, Vel Pitar, Velrom.

Ca în fiecare an, Private Label Innovation Show va avea două componente: conferință și miniexpoziție.

Conferința reunește speakeri români și străini, iar miniexpoziția, participanți din întreaga țară.

Printre speakerii prezenți la conferință, îi veți întâlni pe Nuno Ferreira, Head of Romania, Daymon; Romina Ardelean, Consultant, Consumer panel services, GfK România; Remy Medina, French Partner, IPLC Europe; Adrian Costean, Private Label Manager, Profi Rom Food; Alina Horgea, Manager Tranziție alimentară și Mărci Proprii, Carrefour; Philip Wirsen Marketing Services Manager, Europe & Central Asia, Tetra Pak; Bogdan Buzu-Vasilache, Managing Director, Balkanica Distral.

Ne bucurăm de susținerea partenerilor noștri strategici: Döhler, NSF International, Tetra Pak.

Minixpoziția reunește următorii parteneri, dintre care unii și-au achiziționat deja stand: Chep, Sole Mizo, Gyermelyi, Smithfield, Pattiseries Gourmandes, Grande Dolceria, Ati Cream, Ocean Fish.

Conferința se desfășoară pe parcursul întregii zile și va avea următorul program:

09.00 – 10.00 Welcome coffee & business networking

10.00 – 12.30 Partea I – Performanța mărcilor proprii în România și Europa. Tendințe în categorii FMCG și Non Food

12.30 – 13.30 Lunch

14.00 – 16.30 Partea a II-a – Cum să creezi reputație și diferențiere pentru marca ta proprie. Exemple de proiecte din retailul modern din România și din lume (cu accent pe Europa).

Nu ratați întâlnirea cu factorii de decizie din industria de mărci proprii!

Pentru a participa la eveniment, vă rugăm să completați formularul on-line sau/și să trimiteți rezervarea la una dintre adresele aurelia.grigorescu@modernbuyer.ro; maria.hurduc@modernbuyer.ro

Relații suplimentare la telefon: 0767 118833

Articolul precedentCoca-Cola HBC, în topul companiilor sustenabile în clasamentul S&P Dow Jones Index (DJSI)
Articolul următorCooperativa de producători din Sângeorz are 6 noi produse montane atestate
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa oancea.i.daniela@gmail.com