Tactici de creștere în retailul de proximitate este tema prezentării pe care invitatul nostru, Charles Chan, Senior Analyst IGD, o propune audienței din România pe 21 mai, în cadrul evenimentului Retail 2021: Câștigător în proximitate.
Charles reprezintă divizia de informații pe segmentul de convenience în retail, din cadrul companiei IGD, și este la curent cu cele mai noi tendințe din industrie, la nivel global. Charles ține în mod obișnuit prezentări și traininguri peste tot în lume și împărtășește cunoștințele sale despre strategia de vânzări în segmentul de convenience din retail, execuție in-store, plus market, previziuni referitoare la retail și canalele comerciale.
Înainte de IGD, Charles a petrecut doi ani în cadrul diviziei de informații despre businessul FMCG în cadrul companiei Nielsen.
Compania IGD oferă perspective globale, previziuni și analize pentru piața de retail alimentar pentru a ajuta clienții să facă față provocărilor din acest sector aflat în continuă schimbare. Mai multe informații despre IGD găsiți aici.
Vom vorbi despre retailul de proximitate atât în segmentul de modern trade, cât şi în segmentul de tradiţional trade. Modern Buyer va aduce în faţa audienței speakeri de top din industria de Retail şi FMCG, după cum urmează:
Subiecte pe care le vom aborda în cadrul conferinței:
-Expansiunea în 2020 şi 2021 pe formatul de proximitate (deschideri, investiţii, remodelari)
-Diferenţiere între jucătorii de proximitate. Care sunt elementele ce pot genera diferenţiere: sortiment, pozitionare, strategii promotionale etc;
-Misiuni de cumpărare în proximitate – implicaţii asupra strategiei retailerilor și furnizorilor FMCG;
-Câştigător în proximitate – pe ce mizează atât retailerii, cât şi parteneri lor, furnizorii, pentru a câştiga în segmentul de proximitate? Care sunt provocările acestui format şi ce soluţii funcţionează?
-Strategia win-win în formatul de proximitate, pe înţelesul antreprenorilor și producătorilor FMCG (aici vom afla ce condiții impun retailerii partenerilor din FMCG, dar și cum își propun să le susțină producția).
Retail 2021: Câştigător în proximitate va avea loc în format digital, pe My Connector, o platformă web inovativă (ce asigură accesul live la sesiunile de prezentări, schimbul de cărți de vizită cu partenerii din sectorul de business, discuții one to one cu alți participanți, înainte și în timpul evenimentului, posibilitatea de a adresa întrebări și interveni în dezbatere, vizite în zona Expo Area).
Informații despre modalitățile de participare la acest eveniment, dar și despre cum puteți dobândi caliltatea de partener, puteți obține direct de la echipa Modern Buyer, prin e-mail: aurelia.grigorescu@modernbuyer.ro; maria.hurduc@modernbuyer.ro și la telefon +40 767 118 833, respectiv +40 729 880 041.