Cele 95 de magazine ale dm drogerie markt din România au generat un profit net de 6,3 milioane lei în anul financiar 2017/2018

Cele 95 de magazine ale rețelei dm drogerie markt din România au generat un profit net de 6,3 milioane lei în anul financiar 2017/2018, încheiat la 30 septembrie 2018, și o cifră de afaceri de peste 415 milioane lei, în creștere cu 22,3% față de anul precedent.

În cursul anului, compania a investit în dezvoltarea și modernizarea rețelei un total de 33,2 milioane lei. Planurile pentru anul financiar început acum prevăd continuarea extinderii rețelei.

Anul financiar 2017/18 a reprezentat și o creștere semnificativă a diversității produselor prezente la raft. În 2018/19, dm continuă strategia de diferențiere, atât în rândul mărcilor naționale și internaționale de prestigiu, cât și a mărcilor proprii. ”Balea Colornique”- dedicat vopsirii părului, ”Stella Jones” – brandul de ciorapi și marca de cosmetică decorativă ”183 Days by Trend IT UP” sunt doar câteva dintre mărcile proprii lansate în ultima perioadă.

dm drogerie markt SRL face parte din grupul dm, activ la nivel internațional, și este magazinul destinat produselor de drogherie pentru milioane de gospodării din 13 țări europene. dm oferă, de asemenea, prin intermediul unui magazin online, o mică selecție a varietății produselor dm, în China. Vânzările, la nivel de concern, în anul financiar 2017/18, s-au ridicat la 10.700 milioane EUR, ceea ce reprezintă o creștere de 4,3% față de anul precedent. Cu o cifră de afaceri 10,7 miliarde Euro, concernul dm are aproape 62.000 de angajați și 3.566 de filiale.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.