Cei mai mari comercianți din Republica Moldova au confirmat prezența la conferința Retail, Distribution & FMCG Market. Ultimele zile în care vă puteți înscrie!

În data de 3 aprilie 2025, la Digital Park Chișinău, se va desfășura cel mai important eveniment B2B destinat retailerilor, producătorilor de bunuri alimentare, băuturi și produse nealimentare, distribuitorilor și altor companii de pe lanțul logistic din Republica Moldova.

La conferința cu tema Retail, Distribution & FMCG Market în Republica Moldovaorganizată de Modern Buyer au confirmat prezența peste 200 de invitați din Moldova și România, iar înscrierile se vor încheia în data de 31 martie 2025!

La eveniment au confirmat deja participarea peste 200 de participanți, conferința oferind o platformă unică pentru schimbul de experiență, discuții despre tendințele cheie și stabilirea unor noi relații de afaceri. Reprezentanți din rândul rețelelor de retail importante din Republica Moldova au confirmat prezența la eveniment: Kaufland, Linella, METRO, Nr. 1, Local, Bonus, Rogob, Pegas, Merci Gastronome, Fourchette, Casa Curată, Împărăția Curățeniei, Avocado, Zolușca, Alcomarket etc.

Teme, speakeri și parteneri ai acestei ediții

Conferința va cuprinde o gamă largă de subiecte, inclusiv trenduri de consum, analize ale retailului modern în Moldova, perspectivele de dezvoltare pe piața FMCG, strategiile de expansiune și diferențiere ale retailerilor, precum și dinamica canalelor alternative de distribuție, cum ar fi retailul tradițional și HoReCa. Speakerii companiilor de top vor prezenta date analitice actualizate și soluții pentru creșterea afacerilor lor.

Evenimentul va fi divizat în paneluri tematice:

Analiza pieței actuale de retail din Republica Moldova

Conferința va începe cu o secțiune dedicată principalilor indicatori și tendințe ale pieței de retail din Republica Moldova. Participanții vor primi informații exclusive despre starea actuală a industriei, inclusiv va fi prezentată „Harta Retailului Modern”, o imagine generală a principalelor companii, analize ale apariției noilor formate de magazine, precum și date privind fuziunile și concentrările.
Agențiile de cercetare Retail Zoom și Xplane Marketing Research, vor prezenta rezultatele celor mai recente analize privind dinamica vânzărilor de produse alimentare în retailul modern și tendințele cheie ale consumatorilor.
Un invitat cheie din prima secțiune va fi Președintele Consiliului Concurenței, care va aborda modul de menținere a unei concurențe sănătoase și de combatere a practicilor comerciale neloiale, precum și noutăți legislative cât și orientări pentru toți cei care lucrează în lanțul de aprovizionare.

Modern Retail 
A doua parte a conferinței va fi dedicată retailului modern. Principalii reprezentanți ai industriei vor împărtăși viziunea lor asupra perspectivelor de dezvoltare a pieței. Invitații vor prezenta proiectele și strategiile lor de creștere și vor împărtăși experiența în programe de loializare și strategii de diferențiere. Discuția în cadrul panelului va oferi o ocazie unică de a obține informații din surse interne de la liderii de piață, de a afla despre strategiile și planurile lor de viitor.

Dinamica altor canale de distribuție (retail tradițional, HoReCa, distribuție)
În acest an, pentru prima dată, conferința se va concentra asupra industriei de distribuției și a canalelor alternative existente. În exclusivitate, participanții vor avea ocazia să se familiarizeze cu rezultatele studiului cu tema „Republica Moldova: Distribuitorii în Retail și HoReCa” finalizat recent de Modern Buyer și KeysFin.
Totodată, experți de top din industrie vor susține o prezentare analitică a dinamicii canalelor alternative de vânzare, inclusiv segmentul on-trade, dezvăluind cifrele esențiale și tendințele pieței.

Conferința se încheie cu un alt speaker de top. Sebastian Rennack, Founder Aletos Advisory, a răspuns invitației lansate de Modern Buyer și se va alătura, în calitate de vorbitor, evenimentului de la Chișinău. Sebastian Rennack este consultant internațional și un fin observator al pieței de retail. Cu o experiență de peste 15 ani în retail, Sebastian Rennack va contura, în calitate de analist, trendurile majore la nivel european și global, respectiv ne va oferi câteva insight-uri valoroase cu privire la strategia de diferențiere a celor mai mari jucători din piețele internaționale.

Motive pentru a participa la conferință:
• Informații actualizate: Veți obține perspective valoroase asupra dinamicii unor sectoare cheie din Mldova.
• Comunitatea de experți: Veți întâlni lideri din industrie, locali și internaționali, reprezentând diverse domenii: cercetare de piață, achiziții, consultanță strategică privind sortimentul, poziționarea, mărci private și altele.
• Oportunități de afaceri: Veți stabili contacte cu cei mai importanți cumpărători profesioniști din industrie și vă veți extinde rețeaua de parteneriate.

Înscrieri finale

Au mai rămas doar câteva zile pentru a vă înscrie la acest eveniment. Pentru a vă rezerva locurile în sală, vă invităm să achiționați un bilet de participare, completând acest Formular de participare! 

Articolul precedentOlympus România lansează PrOtein, o nouă gamă de lactate
Articolul următorAgriro Fresh, partener al conferinței Retail, Distribution & FMCG Market în Moldova
Maria Hurduc
Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.