Cea de-a treia ediție a campaniei Carrefour – Plata cu PET – are loc în 20 de hipermarketuri din țară

Carrefour România relansează Plata cu PET în 20 de hipermarketuri din țară, campanie derulată în parteneriat cu liderul pieței locale de băuturi, Coca-Cola HBC România.

Clienții Carrefour pot, din nou, să cumpere fructe și legume de la producători locali, la prețul de 1 PET bucata, iar pentru fiecare recipient de apă rPET Dorna, produs din plastic 100% reciclat și 100% reciclabil, primesc o cantitate dublă de fructe și legume.

Inițiativa se derulează în 20 de hipermarketuri din țară (Baia Mare, Bârlad, Brașov – Calea București, București Orhideea și Vulcan, Buzău, Cluj, Constanța, Drobeta-Turnu Severin, Galați, Iași Era, Oradea Era, Piatra Neamț, Ploiești, Râmnicu Vâlcea, Satu Mare, Sfântu Gheorghe, Suceava, Târgoviște, Timișoara) în perioada 13 septembrie – 12 decembrie.

Datele exacte de prezență în fiecare oraș sunt disponibile pe site-ul oficial www.carrefour.ro. Totodată, participanții din fiecare oraș se pot înscrie la o tombolă cu premii constând în produse realizate de întreprinderi sociale care angajează persoane cu dizabilități și dificultăți sociale.

Astfel, are loc o conversie avantajoasă și responsabilă, prin care PET-ul devine monedă de schimb, iar clienții contribuie la reducerea amprentei asupra mediului, susțin fermierii locali și, nu în ultimul rând, cumpără alimente sănătoase.

Inițiativa se află la a treia ediție și se derulează începând cu 13 septembrie în parteneriat cu Coca-Cola HBC România și cu sprijinul Green Point Management, Financiar Recycling, Green PC Ambalaje și Recycle International.

Clienții Carrefour din Târgoviște vor putea beneficia de „Plata cu PET” în perioada 13-19 septembrie. Ei vor putea duce PET-urile la stația de colectare din hipermarketul Carrefour, aflat pe stada Regele Ferdinand, numărul 6.

Plata cu PET a fost lansată în premieră de Carrefour România în 8 hipermarketuri din țară în anul 2019, ca parte din programul de economie circulară Punem Preț pe Plastic și a fost întâmpinată cu interes de către clienți: în primele două ediții s-au colectat peste 347.000 de PET-uri și s-au dat la schimb peste 92 de tone de fructe și legume românești în 14 hipermarketuri.