CCHBC a achiziționat compania de dulciuri Bambi din Serbia, într-o tranzacție de 260 de milioane de euro

Coca-Cola Hellenic Bottling (CCHBC) a achiziționat compania de dulciuri Bambi, din Serbia, în urma unei tranzacții în valoare de 260 de milioane de euro, scrie presa internațională. Bambi, care a fost înființată în 1967, produce o gamă largă de sortimente, inclusiv biscuiți, napolitane și snack-uri. Brandurile sale sunt Bambi, Plazma, Wellness, Zlatni Pek și Josh.

Bambi a avut în 2018 venituri din vânzări de 80 de milioane de euro, mai mult de două treimi din venituri provenind din Serbia, iar restul din Balcanii de Vest.
Coca-Cola a afirmat că achiziția adaugă branduri „care sunt lideri de piață într-o categorie relevantă”, adiacentă portofoliului său existent deja în Serbia și Balcanii de Vest.
Bambi oferă oportunități sinergice de venituri obținute dintr-un mix de factori, precum cross-promotion, eficientizarea costurilor și inovație complementară.

De asemenea, tranzacția va aduce “o rețea puternică de distribuție și un portofoliu de produse în canale precum retail tradițional și industria alimentară”.
„Această achiziție adaugă branduri iconice − și complementare − la portofoliul nostru de branduri de băuturi, precum și posibilități de inovare orientate către consumator.” a declarat Zoran Bogdanovic, CEO al Coca-Cola HBC.

„Ne întărește și mai mult relevanța în fața de clienților și ne permite să ne extindem prezența pe segmentul produselor pentru ocazii de consum-cheie, cum ar fi începutul zilei, gustări on the go și băuturi răcoritoare pentru acasă”.
Coca-Cola HBC cu sediul în Elveția, este una dintre cele mai mari companii de îmbuteliere ale companiei Coca-Cola; care acoperă 28 de țări, inclusiv Irlanda, Italia, Rusia și Nigeria.