Casual Bistro, next level pentru îmbunătățirea experienței de cumpărare în supermarketuri

0
242

La finalul saptămânii trecute, Mega Image a deschis în interiorul magazinului Concept Store din Băneasa un Casual Bistro, concept dedicat consumatorilor care doresc să deguste un vin sau să testeze câteva gustări de acompaniament.

Casual Bistro oferă clienților aflați la cumpărături în acest magazin circa 35-40 de sku-uri, grupate astfel:

  • o selecție de brânzeturi și mezeluri fine (disponibie și la raioanele dedicate lor)
  • sandwich-uri realizate de Chef Alex Iacob;
  • produse de patiserie;
  • deserturi realizate de Emilia Cremeria;
  • bere artizanală;
  • o selecție de vinuri din Wine Gallery
  • diverse sortimente de cafea


Clienții au la dispoziție circa 10 locuri la masă, conceptul fiind unul de „bucătărie” deschisă unde totul se întâmplă la vedere. Cu un meniu axat pe gustări și delicatese, Casual Bistro este și o pârghie extrem de interesantă pentru îmbunătățirea experienței de cumpărare oferită clienților de retailerul belgian care, iată, nu ezită să inoveze la acest capitol. Casual Bistro propune un concept des întâlnit în Europa de Vest și numai, unde, pentru a contrabalansa creșterea comerțului on line și pentru a se diferenția, retailerii se bazează tot mai mult pe acest gen de experiențe oferite vizitatorilor lor.
Magazinele par să devină adevărate „insule” pentru noi experiențe senzoriale, dar și spații pentru nenumărate activități: activări ale brandurilor, evenimente tematice, proiecte proprii, degustări, programe de loializare ș.a. Toate acestea sunt din ce în ce mai apreciate de către cumpărători și fac shoppingul o activitate extrem de plăcută.