Kaufland România investește în extinderea sortimentului de pește și fructe de mare

0
447

Kaufland România investește în extinderea vitrinelor de pește proaspăt și fructe de mare în cadrul rețelei naționale de magazine, proiect ce include și dezvoltarea sortimentelor, care vor ajunge până la 50 de articole per raion. Primele magazine Kaufland care beneficiază de noile raioane cu sortiment extins de pește proaspăt sunt cele modernizate din Iași, iar în București în hipermarketul care va fi deschis în cartierul Odăi, sâmbătă, 17 februarie.

În urma investiției, compania își va tripla numărul de vitrine specializate în produse de pescărie, ajungând până la sfârșitul anului financiar 2018 la 46 de magazine dotate cu acest tip de spații cu sortiment îmbogățit.

Cele 34 de magazine Kaufland România în care vor fi amenajate noi raioane cu sortiment extins de pește proaspăt și fructe de mare de-a lungul acestui an se află în orașe precum: Suceava, Reșița, Brașov, Focșani, Buzău, Bragadiru (jud. Ilfov), Buftea (jud. Ilfov), Constanța, București (cartierele Militari, Energeticienilor și în alte următoare noi magazine), Craiova, Slatina, Pitești, Baia Mare, Gherla, Vatra Dornei, Bistrița, Timișoara, Ploiești, Sibiu, Alba Iulia, Cluj-Napoca, Câmpina, Târgoviște, Arad ș.a.

Noile raioane se încadrează în trei formate. Cele mai mari vor fi individuale și vor oferi un total de 50 de articole, din care 15 specialități. Celelalte vor avea o mărime medie sau mică, vor fi încadrate în vitrina cu servire asistată și vor cuprinde între 45 și 25 de articole, din care 10, respectiv 5 tipuri de specialități.

Printre specialitățile de pește și fructe de mare disponibile se numără: în cadrul vitrinelor – ton roșu, scoici maro și scoici albe pescuite, iar la raioanele individuale – scoici Saint Jacques, vongole vii, midii vii, melci de mare vii, stridii proaspete, Langoustine (homar norvegian), doradă roșie, somon bio și calamar întreg.

Pe lângă gama premium, clienții vor putea găsi și alte sortimente obișnuite de pește proaspăt, de proveniență locală sau internațională, fie întreg, fie tranșat file sau rondele, fructe de mare, dar și icre, salate de pește, pește afumat sau marinat.

,,Prospețimea este un obiectiv strategic pe agenda întregii companii, fie că vorbim de echipa Logistică, prin sistemul de aprovizionare zilnică a tuturor magazinelor, fie de departamentul nostru specializat pe Produse Proaspete, care analizează permanent posibilitățile de a dezvolta și mai mult această zonă, în raport cu dorințele clienților. Iată că în acest an, extindem accesul clienților la pește proaspăt, asigurând o și mai mare varietate”, spune Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs Kaufland România.

De asemenea, angajații de la raioanele de pește proaspăt vor sta la dispoziția clienților cu sfaturi și informații de specialitate cu privire la produsele disponibile.

În prezent, 12 magazine din rețeaua Kaufland România oferă raioane specializate de pește proaspăt, fie individuale, fie în cadrul vitrinei asistate, în orașele București (Colentina, Pantelimon, Barbu Văcărescu, Mihai Bravu, Rahova, Brâncuși, Apărătorii Patriei, Basarab), Constanța și Iași (Alexandru cel Bun, Nicolina, Păcurari).

Sortimentul de pește marcă proprie K-Classic include produse certificate MSC, etichetă ce asigură că produsul a fost obținut într-un mod responsabil și au un cod de urmărire, prin care clienții pot accesa informații, precum data pescuitului, metoda de pescuit și fabrica unde au fost produse.
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1250 de magazine în 7 țări și o rețea de 118 magazine în România.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here