Carrefour și Asociația de Protecția Animalelor Măriuța lansează o campanie națională de colectare a hranei pentru animale

Carrefour România lansează campania „Hrănește și tu un suflet”, parte a proiectului „Sanctuarul celor 1000 de suflete”, în parteneriat cu Asociația pentru Protecția Animalelor Măriuța. Prin această inițiativă, compania susține animalele aflate în nevoie prin crearea unor puncte special amenajate pentru donații de hrană, amplasate în zona caselor de marcat în hipermarketuri, dar și prin crearea unei cauze dedicate în cadrul programul de loialitate Act for Good, parte din aplicația Carrefour.

Aflat în etapă pilot, proiectul „Hrănește și tu un suflet”, oferă clienților Carrefour posibilitatea de a contribui prin direcționarea punctelor acumulate de ei în programul de loialitate Act for Good către această cauză. Punctele donate în secțiunea Fapte Bune ale aplicației se vor transforma în produse pentru a asigura hrana celor 1000 de animale aflate în grija Asociației pentru Protecția Animalelor Măriuța – de la câini și pisici, până la capre, cai și măgăruși.

„Prin această inițiativă Carrefour alături de Asociația de Protecție a animalelor Măriuța, vrem să mobilizăm comunitatea noastră de clienți și colegi pentru a oferi ajutor concret acestor suflete. Fie că este vorba de donații de hrană în magazine sau prin programul Act for Good, fiecare gest contează și poate face diferența în viața unui animal care are nevoie de sprijin”, a declarat Alina Gamauf, membru în boardul executiv al Carrefour România.

În cadrul proiectului, care se desfășoară în acest moment în cinci hipermarketuri Carrefour din București, Ploiești, Craiova și Drobeta-Turnu Severin, clienții sunt invitați să doneze hrană pentru animale în coșurile special amenajate la casele de marcat. Inițiativa se poate extinde la nivel național, pentru a oferi sprijin animalelor aflate în nevoie. Printre alimentele care pot fi donate se numără hrana uscată pentru câini și pisici, precum și orz, mălai, paste, griș pentru cai, văcuțe și capre. Toate donațiile vor ajunge direct la animalele salvate de Asociația Măriuța.

Programul de loialitate Act for Good, disponibil în aplicația Carrefour, funcționează asemenea unui ecosistem digital, care transformă cumpărăturile în experiențe personalizate, cu impact social. Clienții pot acumula puncte prin scanarea codului unic Act for Good la fiecare vizită în magazin, pe care le pot transforma apoi în vouchere, recompense, experiențe unice sau fapte bune. Nu doar atât, însă clienții se pot bucura de oferte și reduceri personalizate la produsele preferate, în funcție de comportamentul de consum. Alte beneficii ale platformei includ accesul la cataloagele digitale, istoricul tranzacțiilor, salvarea garanțiilor SGR în format digital și verificarea soldului acestora în timp real.

Articolul precedentInvestALIM: 12 proiecte vor primi finanțare în acest an, pentru investiții ce totalizează peste 300 milioane de euro
Articolul următorNoi speakeri la Retail, Distribution & FMCG Market in Republica Moldova: Alesea Brînzilă, Ocean Fish
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.