Carrefour Romania lanseaza o noua campanie de brand de angajator

0
50

Carrefour Romania lanseaza o noua campanie de brand de angajator. „Lumea Carrefour” isi propune sa arate ce inseamna sa lucrezi pentru unul dintre cei mai mari retaileri, la nivel european. Campania vorbeste despre diversitate, despre mediu, conditiile de lucru, flexibilitate, stabilitate si dezvoltarea profesionala a celor care lucreaza in organizatie. Proiectul isi propune sa ilustreze atmosfera interna prin intermediul unor povesti reale in cadrul unei campanii online si publicitate la metrou.

Campania a fost construita impreuna cu oamenii din organizatie: de la creionarea conceptului si pana la sprijinul logistic din magazine. Patru angajati curajosi au ales sa-si spuna propria poveste: Ionut, manager de magazin in supermarket, Bogdan de la Decoratiuni si portarul echipei FC Carrefour, doamna Gica de la brutaria Mega Mall si Luis, cel mai tanar roller din Carrefour.

„Lumea Carrefour e mai mult. E despre oameni!” este o campanie integrata, care se desfasoara cu precadere in mediul online, dar care include si un mix de canale de comunicare in magazine si publicitate la metrou (Bucuresti – M1 si M2).

„Piata muncii din Romania a intrat intr-o noua era. Angajaţii si angajatorii au devenit parteneri. Carrefour aplica cu succes programe de retentie a angajatilor prin instrumente precum reconversia profesionala sau oportunitațile si beneficiile de care se bucura la tot pasul. Povestile prezentate in cadrul <<Lumea Carrefour>> sunt exemple personale care ne surprind placut si care merita toata admiratia. Le impartasim cu mare drag si ii invitam pe cei interesați de o cariera in domeniul retailului sa ni se alature. La noi, e usor sa-ti scrii povestea!”, a declarat Ana Krasovski, Director Resurse Umane Carrefour Romania.

Cu peste 300 de magazine si peste 17.000 de angajați, Carrefour este unul dintre cei mai atractivi angajatori din Europa si din Romania conform studiului trendence Graduate Barometer 2016, la care au participat peste 300.000 de absolventi, studenti si tineri profesionisti din Europa, dintre care 13.000 din Romania.
Mai multe detalii puteti afla accesand site-ul dedicat, lumeacarrefour.ro , site ce aduce la un loc campania actuala, dar si campania din primavara 2017.