Carrefour dezvolta in Belgia un nou concept de magazin, pentru a-si asigura si spatiul neacoperit de formatele Market si Express

0
582

Retailerul francez Carrefour a inceput sa dezvolte un nou concept de magazin in Belgia, sub brandul Carrefour Easy. Potrivit Planet Retail, noul format, lansat spre testare initial in luna aprilie a.c., este pozitionat intre cele doua formate existente, Express (de circa 400 mp) si Market (pana in 2.000 mp). Deja au mai fost deschise doua magazine sub noul brand, in Antwerp si Lennik, iar planurile pana la finalul anului prevad deschiderea a inca sase.

Cu o suprafata cuprinsa intre 400 si 800 mp, Carrefour Easy va acoperi „spatiul” strategic existent intre formatul de mici dimensiuni Express si cel de dimensiuni mai mari, Market. Daca noul concept va avea succes, ii va oferi retailerului o optiune suplimentara pentru locatiile care nu se preteaza pentru formatul Market. Exista avantaje evidente pentru operarea unui format mai mare daca sunt indeplinite conditiile potrivite.

“Dezvoltarea unui nou concept de magazin, plasat strategic intre formatele Express si Market, ii va da lui Carrefour posibilitatea sa acopere si zonele unde un magazin de tipul Market nu ar fi viabil. De asemenea, ii ofera avantajul de a avea concepte de dimensiuni diferite, astfel incat sa fie suficient de flexibil in preluarea de spatii diferite”, spun analistii Planet Retail.

Conceptul de Easy a fost adaptat zonei sale target, oferind program prelungit, inclusiv duminica, si promotii customizate special pentru clientii locali. Magazinele ofera un sortiment extins de produse alimentare proaspete, care reprezinta atuul ofertei sale, cu focus pe fructe si legume, branzeturi, carne proaspata, panificatie proaspata, sortimentatia de produse non-food fiind redusa. Personalizarea si adaptarea formatelor conform anumitor zone sunt cerinte ce au crescut in importanta, astfel ca retailerii incearca din ce in ce mai mult sa dezvolte magazine individuale care sa satisfaca cerintele si nevoile comunitatilor locale. Unii retaileri chiar acorda managerilor de magazin o anumita autonomie in ceea ce priveste gama de produse si modul in care gestioneaza magazinul. (Foto: retaildetail.be)

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here