Carrefour deschide al 10-lea hipermarket al sau din Capitala

Retailerul francez Carrefour va deschide maine, 14 mai a.c., cel de-al 10-lea hipermarket al sau din Bucuresti, respectiv al 28-lea din tara, in cadrul celui mai nou centru comercial dezvoltat de NEPI, Mega Mall.
„Carrefour Mega Mall reprezinta cel mai modern hipermarket al retelei noastre de magazine, aducand noutati in zone precum cele de carte, cosmetica sau IT ce contureaza un mediu de cumparaturi cat mai placut pentru clientul modern. Pe langa zone dedicate relaxarii si copiilor, asa cum gasim la raionul de carti sau la casa dedicata familiei, bucurestenii se pot bucura de o gama variata de servicii si, desigur, de cele mai bune preturi”, a declarat Jean Baptiste Dernoncourt, Director General al Carrefour Romania.
Noul hipermarket are o suprafata de 8.000 mp si comercializeaza o gama de aproximativ 50.000 de articole. Magazinul are laboratoare de fabricatie proprii de macelarie, gastronomie, brutarie, cofertarie. De asemenea, Carrefour Mega Mall beneficiaza de aparatura ce reduce consumul de energie electrica si a emisiilor de dioxid de carbon: iluminarea prin LED-uri reduce consumul de energie electrica cu 35%; sistemele de refrigerare reduc emisiile de dioxid de carbon cu peste 900 tone pe an; caldura generata de sistemul de refrigerare este redirectionata catre spatiile de depozitare anexe magazinului, eliminand nevoia folosirii unor alte surse de energie. In Romania, Grupul Carrefour detine 176 de magazine dintre care 28 hipermarketuri ‘Carrefour’, 94 supermarketuri ‘Market’, 44 magazine de proximitate ‘Express’, 9 magazine de proximitate ‘Contact’ si un magazin de comert online: www.carrefour-online.ro.

Articolul precedentLeroy Merlin va deschide pe 14 mai primul magazin din reteaua Baumax remodelat sub brandul sau
Articolul următorGenesa Reserva, o noua gama semnata Aurelia Visinescu exclusiv pentru Mega Image
Maria Hurduc
Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.