Campanie de loializare PENNY pentru susținerea elevilor din medii defavorizate

Începând de astăzi, 19 martie a.c. până pe 13 mai 2025, în magazinele PENNY se desfășoară campania de loializare cu acumulare de puncte, în cadrul căreia clienții pot achiziționa jucăriile de pluș la prețuri preferențiale, cu o reducere de 70%. Pentru fiecare 20 de lei cheltuiți pe un bon fiscal, se acordă un punct de loialitate. Prin utilizarea PENNY Card, numărul de puncte de loialitate se dublează, acestea putând fi acumulate și în format digital în aplicația PENNY. La acumularea a 5 puncte, se aplică reducerea pentru unul dintre produsele noii colecții de plușuri.

Prin intermediul acestei campanii, PENNY continuă, alături de World Vision România, să susțină cauza „Vreau în clasa a 9-a”, program prin care zeci de elevi sunt ajutați să acceseze programe educaționale, stimulându-le interesul pentru continuarea studiilor. Cu ajutorul celor implicați, PENNY poate susține în continuare cei 140 de elevi din Vaslui, Brăila, Cluj, Bistrița Năsăud, Iași, Vâlcea, Buzău, Bacău, Dolj, Ilfov, pe parcursul celor 4 ani de studii liceale.

Campania de loializare are în focus o colecție de opt plușuri care înfățișează prieteni fantastici ce abia așteaptă să-și spună povestea: Nessie, Oli Troli, Phoenixul, Dragonul, Pegasus, Grifonul, Bigfoot și Unicornul. Prin această colecție, PENNY își propune să ofere copiilor o experiență de joacă frumoasă pe tărâmul nesfârșit al distracției. Imaginația lor poate zbura deasupra curcubeului alături de Unicorn și pot vedea lumea de sus călare pe Grifon, Phoenix sau Pegasus.

Prin programul Vreau în clasa a 9-a, desfășurat de peste 14 ani, ne propunem să reducem inegalitatea de șanse între elevii din mediul rural și cei din mediul urban. Scopul nostru este să sprijinim adolescenții din familii cu posibilități reduse să continue liceul, să își urmeze pasiunile și chiar să ajungă să se înscrie la facultate. Suntem recunoscători partenerilor noștri de la PENNY România, cu care colaborăm de peste 7 ani, pentru sprijinul acordat tinerilor din medii vulnerabile. Împreună, le oferim o șansă la o educație mai bună și la un loc de muncă mai bun. Aceste oportunități sunt esențiale pentru copiii din zonele rurale, oferindu-le șansa de a-și transforma viitorul.”, a declarat Mihaela Nabăr, Director executiv World Vision România.

Toți elevii din programul „Vreau în clasa a 9-a” beneficiază de un pachet de educație ce cuprinde:
– Ateliere și workshop-uri de educație non formală;
– Consiliere educațională, psihologică și socială;
– Orientare vocațională individuală și de grup;
– Tabere și școli de vară;
– Acces la practica de specialitate în magazinele PENNY cu acoperirea costurilor de transport și masă;
– Suport pentru îmbunătățirea performanțelor școlare.

 

Articolul precedentLidl România inaugurează un nou magazin în Constanța
Articolul următorOlympus România lansează PrOtein, o nouă gamă de lactate
Maria Hurduc
Este Business Unit Manager al Modern Buyer inca de la lansarea brandului, in 2008. Are o experienta de peste 16 ani in presa scrisa, iar in ultimii 11 ani s-a specializat pe domeniile Retail, FCMG si Horeca. Este absolvent al Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara, specializarea Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.