Campanie de donații la casele de marcat din magazinele Lidl

În perioada iulie – septembrie 2018, Lidl continuă campaniile de donații prin urnele aflate la casele de marcat din magazine. Astfel, vor fi strânse fonduri pentru susținerea Centrului Gifted Education. Misiunea centrului este de a descoperi și de a dezvolta potențialul copiilor supradotați.

În perioada 1 aprilie – 30 iunie, clienții și angajații Lidl s-au implicat în susținerea Asociației MaiMultVerde și au strâns în urnele de donații din magazine 20.000 euro. Lidl a suplimentat contribuția până la 40.000 euro pentru a sprijini proiectul asociației de reducere a risipei alimentare.

Proiectul Asociației MaiMultVerde −„România împotriva risipei de hrană” urmărește combaterea risipei alimentare și își propune actualizarea platformei www.foodwaste.ro, cu informații relevante pentru public despre metodele de prevenire a risipei de alimente.

Totodată, site-ul va beneficia și de o secțiune specială, dedicată organizațiilor cu capacități de preluare și distribuire a alimentelor aflate în apropierea datei de expirare. Această secțiune urmează a fi documentată, editată și promovată către producători, comercianți și unități HoReCa, pentru a ști unde și cui pot dona alimente.

Proiectul include și organizarea caravanei „România împotriva risipei de hrană”, care va continua seria de activități educative menite să crească gradul de informare și implicare a societății civile în domeniul reducerii risipei de hrană din România.

Articolul precedentTrei branduri noi în AFI Cotroceni
Articolul următorUn magazin de bere artizanală din București celebrează Ziua Belgiei cu beri în stil belgian
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.