După relansarea din 2016, București Mall a demarat procesul de optimizare a chiriașilor pentru a îmbunătăți selecția de branduri. Astăzi, mall-ul oferă o gamă de servicii de 360 de grade astfel: fashion (35%), entertainment (17%), food & beverages (9%) și servicii, inclusiv car-sharing (6%). Rata de ocupare este de 99%. Suprafața închiriabilă a centrului comercial este 40.000 de metri pătrați.
Printre noutățile din București Mall se numără cel mai mare magazin Mango din Europa de Est (1.200 de metri pătrați) și singurul 3 în 1 – are colecții pentru femei, bărbați și copii, de la nou-născuți până la 14 ani. Meli Melo Deco a deschis în București Mall primul department store din România pe o suprafață de peste 350 de metri pătrați.
Mai mult, noul magazin Douglas din centrul comercial este cel mai mare din România (peste 400 de metri pătrați) și unul de tip flagship, care oferă peste 10.000 de produse, inclusiv premiere pe piața din România în termeni de machiaj și parfum. Cel mai recent chiriaș este World Class, care a inaugurat un club dotat cu echipamente moderne pe o suprafață de 1.400 de metri pătrați, club care a necesitat o investiție de un milion de euro.
Mai mult, noii chiriași dau randament în acest spațiu comercial. De exemplu, Tezyo, un nou concept de magazin multibrand, urban și fresh, vinde 1.300 de articole pe lună, iar valoarea medie lunară a coșului de cumpărături a crescut cu 12% în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut (aprilie și mai). De la deschiderea magazinului din Bucharest Mall, brandul suedez Amazing Jewelry a devenit favoritul clientelor București Mall cu vârste de la 18 la 45 de ani, iar vânzările au crescut. Aperto, restaurantul italian a avut peste 100.000 de clienți în mai puțin de un an.
Hollywood Multiplex continuă să ruleze în 10 săli moderne și echipate cu cea mai nouă tehnologie. Evenimentele organizate periodic în mall atrag de la fashioniste până la cinefili și familii cu copii, cu promisiunea că toți vor trăi experiența completă de shopping, distracție și socializare.