În prezentarea sa, din prima parte a conferinței Retail&HoReCa Distribution 2022, Bogdana Gheorghe, Managing Director, RetailZoom va prezenta rezultatele industriei de retail FMCG, din primele șase luni ale anului 2022 vs 2021, astfel:
- -Evoluția pe canale IKA (formate mari vs mici de magazine), dar și total LKA;
- -Evoluția vânzărilor pe județe (panel IKA);
- -Evoluția vânzărilor pe tip de urbanizare: rural vs urban (panel IKA);
- -Dinamica vânzărilor pentru produse alimentare vs nealimentare: categorii de succes, care continuă să crească vs categorii care și-au pierdut din avânt;
- -Dinamica prețurilor pentru produse alimentare vs nealimentare.
Ce alte categorii de top există în aceste formate de magazine și ce oportunități se conturează de aici?
Bogdana ne va dezvălui ce categorii sunt extrem de importante în LKA și modul în care au evoluat acestea, ne va arăta trendurile relevante din: băuturi (cu split pe vinuri, bere, răcoritoare, spirtoase), lactate, mezeluri, cafea, dulciuri, pet food.
Aflat la ediţia cu numărul VII, „Retail & Horeca Distribution” este un eveniment de referinţă pentru comunitatea de antreprenori şi manageri din industria de distribuţie în comerţul tradiţional şi Horeca şi partenerii lor din FMCG. Anul acesta evenimentul se va desfășura în data de 29 septembrie 2022, la Hotel Qosmo, din Brașov.
Participarea este gratuită pentru managerii şi administratorii companiilor de distribuţie la nivel naţional şi regional.
Structura evenimentului Retail & HoReCa Distribution
Conferință – Ca de fiecare dată, vom aduce în atenția participanților informații relevante, cu privire la: dinamica industriei de distribuţie în TT şi HoReCA, factorii macro-economici care influențează dezvoltarea acestor businessuri, strategiile și planurile de viitor ale jucătorilor, trenduri ale industriei, modele de colaborare producător-distribuitor-comerciant.
Tema centrală a panelului de discuţii dedicat antreprenorilor din sectorul de distribuție este Managementul costurilor – Strategia de succes pentru anul 2022.
Actorii din industria de distribuţie resimt de câţiva ani o încetinire a ritmului de creştere al businessului. Dezvoltarea companiilor din sector este frânată şi de creșterea costurilor diverse (energie, costuri de întreţinere, combustibili, costuri salariale ş.a.).
Pornind de la această stare de fapt, companiile sunt tot mai preocupate de un bun management al costurilor, care reprezintă mai mult decât un simplu control al cheltuielilor.
Speakerii din rândul distribuitorilor ne vor împărtăşi principalele preocupări și riscuri identificate în piață, precum şi soluţiile adoptate pentru un control eficient al costurilor.
Expo Hall – spațiu expozițional pus la dispoziția furnizorilor care doresc să își prezinte soluțiile și inovațiile dedicate comerțului tradițional, dar și operatorilor HoReCa.
Expozanții vor beneficia de standuri personalizate, unde pot organiza prezentări de produse și unde își pot invita partenerii prezenți la eveniment.
Cină de afaceri – În seara de 29 septembrie 2022, Modern Buyer va oferi participanților cadrul perfect pentru discuții relaxate și posibilitatea de a găsi noi arii de colaborare în business.
Aşeptăm şi la ediţia din 2022 un număr de aproximativ 200 de participanţi, din diverse regiuni ale țării, evenimentul desfăsurându-se pe durata întregii zile.
Partenerii ediţiei 2022:
Informații despre înscrierile la cea de-a VII-a ediție a Retail & Horeca Distribution, dar și despre modalitățile de promovare în cadrul evenimentului sau despre achiziționarea unui stand de prezentare, puteți obține de la Aurelia Grigorescu (aurelia.grigorescu@modernbuyer.ro) și Maria Hurduc (maria.hurduc@modernbuyer.ro) sau prin telefon la 0767118833 și 0729880041.