Bogdan Buzu-Vasilache, Balkanica Distral, speaker la Private Label Innovation Show

Grupul de firme Balkanica Distral, distribuitor de produse FMCG în diverse pieţe europene şi operator de retail în Spania, a dezvoltat în ultimii ani mai multe branduri private, colaborând în prezent cu zeci de producători români şi străini din diverse categorii de produse. Bogdan Buzu-Vasilache, Managing Director Balkanica Distral, va vorbi la Private Label Innovation Show despre unul din cele mai importante proiecte ale companiei, brandul Tradiţii Româneşti.


„Tradiții Românești a luat naștere din pasiunea pentru gusturile și deliciile autentice românești. Am colaborat pentru acest brand în special cu mici producători care realizează de generaţii unul-două produse foarte apreciate de consumatorii români din ţară sau din afara graniţelor. Către aceştia, noi ne ducem cu know-how-ul nostru, îi ajutăm, le arătăm cum ar trebui să ambaleze produsul respectiv, ce trebuie să îi facă ca să poată să îl vândă la peste 3.000 de kilometri distanță”, spune invitatul nostru.

Compania a lansat mai multe produse sub acest brand, printre ele amintim murături, mezeluri, condimente, mixuri pentru grătar, lactate ş.a.

Cu circa 150 de angajați în total, companiile din grupul Balkanica Distral (Spania, România și Bulgaria) distribuie în acest moment peste 4.500 de produse FMCG, în diverse piețe externe.

“În Spania suntem prezenți în retail, dar și cu activitate de distribuție proprie. Deținem patru puncte de tip cash&carry cu care acoperim centrul țării și coasta Spaniei, de la Barcelona până în Almeria. Deținem în această țară și o platformă logistică de depozitare în apropiere de Valencia. Spațiul de depozitare pe care îl avem în Spania depășește 5.000 de mp, din care peste 3.000 sunt cu temperatură controlată. În Spania avem constant, pe stoc, mai bine de 4.200 de articole. Facturăm 950 de clienți săptămânal, iar de Crăciun ajungem și la 1.400 de clienți, viteza de rotație a mărfurilor este mai mare în acea perioadă.”

Private Label Innovation Show a ajuns la a VIII-a ediție, fiind singurul eveniment din România dedicat exclusiv mărcilor proprii. Evenimentul, organizat de Modern Buyer la București, va avea loc pe data de 26 septembrie 2019, în sala Crowne Ballroom a hotelului Crowne Plaza și va reuni toți jucătorii din această industrie: retaileri, producători, companii de research, furnizori de servicii și soluții.

Lista vorbitorilor și partenerilor din cadrul conferinței din 26 septembrie 2019 este actualizată:


Detalii despre participare și înscriere la Private Label Innovation Show, găsiți aici:

Articolul precedent„Bun de Tot”- gama marcă proprie de produse din carne de pui, de la Mega Image
Articolul următorPrimul magazin Marc O`Polo din România va fi inaugurat în București Mall
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.