„Bun de Tot”- gama marcă proprie de produse din carne de pui, de la Mega Image

Mega Image semnalează introducerea unei game de 13 produse proaspete marcă proprie, din carne provenită de la pui crescuți la sol și hrăniți exclusiv cu furaje naturale, în ferme românești. Produsele sunt deja disponibile în magazinele Mega Image și Shop&Go din toată țara, în zonele refrigerate dedicate.

„Produsele din gama Bun de Tot asigură un nivel ridicat de control și calitate, prin procesul de creștere a păsărilor din surse sigure, în ferme locale și ne permit să păstrăm un preț accesibil pentru o categorie de carne de bază în alimentația de zi cu zi. Continuăm astfel să investim în producătorii locali și să oferim clienților produse sigure pentru o alimentație sănătoasă,” afirmă Mircea Moga, CEO Mega Image.

Categoria de produse din carne are un rol strategic în contextul tendințelor actuale de alimentație și un stil de viață echilibrat. La baza lansării noului brand au stat nevoia de control asupra calității produselor și asigurarea unor standarde înalte de siguranță și prospețime în cadrul unei clase de produse de bază, foarte importante pentru un stil de viață sănătos.

Segmentul de produse ambalate din carne proaspătă de pui reprezintă categoria cu cea mai mare pondere în vânzările nete și un profit per unitate de vânzare ce depășește performanța produselor din carne de porc.

De asemenea, consumul de carne pe piața de retail din România are un procent ridicat, carnea de pui fiind lider pe acest segment. Astfel, produsele din gama „Bun de Tot” răspund nevoilor consumatorilor pentru produse proaspete provenite din surse locale sigure, într-o formă ce permite pregătirea rapidă a unor mese sănătoase și gustoase.

Fondat în 1995, Mega Image este unul dintre cele mai mari lanțuri de supermarketuri din România cu o reţea ce cuprinde în prezent 706 de magazine în Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Târgovişte, Timișoara, Bacău, Iași şi alte oraşe din ţară, sub mărcile Mega Image, Shop&Go, Gusturi Românești. Mega Image face parte din Ahold Delhaize Group, retailer internaţional ce operează în prezent pe trei continente.

Articolul precedentExpo Shop – Future Retail Solution 2019, singurul eveniment din România dedicat exclusiv serviciilor pentru retail
Articolul următorBogdan Buzu-Vasilache, Balkanica Distral, speaker la Private Label Innovation Show
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.