Inițiativa vinul.ro își propune ca Auchan să găzduiască la raft, lunar, o serie de 15-18 etichete în ofertă specială. Vinurile amplasate acolo – unele, destinate în general doar segmentului HoReCa -, vor purta o certificare independentă și transparentă, exprimată prin puncte valorice acordate de un colectiv de profesioniști din rândul degustătorilor autorizați, al somelierilor certificați și al jurnaliștilor specializați.
Acest mod nou pentru România, dar folosit pe plan internațional, de a aduce în atenția consumatorilor o mare diversitate de vinuri de calitate certificată are rolul de a promova atât cultura vinului și cramele producătoare, în general, cât și vânzările de produse provenind din crame care în mod obișnuit nu sunt disponibile în marele retail.
“Prin intermediul acestor oferte semnalizate distinct în cadrul magazinelor Auchan, clienții vor putea afla detalii suplimentare despre vinuri noi și își vor putea corela interesele și gusturile personale cu o calitate recunoscută de către specialiști.” a declarat Cezar Ioan, editor și fondator vinul.ro.