Gabriel Gălușcan va prelua rolul de Director General Puratos România, urmând să asigure continuitatea creșterii și consolidării poziției companiei pe piața românească. Gălușcan are o experienţă de 20 de ani în cadrul echipei, în ultimii 11 ani fiind Director Național de Vânzări, perioadă în care a avut un aport valoros în creșterea cifrei de afaceri a companiei, inclusiv prin dezvoltarea relațiilor comerciale cu artizanii şi companiile de distribuție.
Gabriel Gălușcan are un Executive MBA româno-american la ASEBUSS, în colaborare cu Kennesaw State University și este licențiat al Universității Politehnica București.
La un an de la numirea Gabrielei Bereş în rol regional, Puratos extinde responsabilităţile managerului român și o numește Director Regional Europa Centrală şi de Est & Caucaz, rol în care va asigura implementarea strategiei grupului într-o regiune extinsă la 18 pieţe, care generează o cifră de afaceri de circa 150 milioane de euro.
Astfel, Gabriela Bereș va superviza activitățile subsidiarelor din Austria, Cehia, Slovacia, Croația, Slovenia, Ungaria, Ucraina, Republica Moldova, România, Serbia, Bosnia-Herțegovina şi operațiunile din Albania, Kosovo, Georgia, Armenia, Turkmenistan, Tadjikistan şi Uzbekistan, unde compania activează cu distribuție externalizată, prin reţele de distribuitori locali.
“Puratos continuă să crească și să integreze strategic schimbările generate prin achizițiile de fabrici din ultimii 2 ani, cu o atenție specială pentru integrarea producătorului austriac Diamant,” a declarat Gabriela Bereș, Director Regional Europa Centrală și de Est & Caucaz. “Este o regiune care crește sustenabil, cu planuri ambițioase de diferențiere și extindere, investiții în noi fabrici și linii de producție performante.”
“Vom continua să investim în oamenii din echipă şi să le oferim oportunitatea să atingă excelenţa profesională, modificările din echipa de management fiind strategice în acest sens. De asemenea, ne luăm angajamentul să aducem o schimbare în bine la nivelul comunităţii, printr-un proiect pe care sperăm să-l lansăm anul acesta, cu impact direct în rândul tinerilor din medii defavorizate, care vor să profeseze în industria de patiserie,” a încheiat Gabriela Bereș.
Puratos România este unul dintre principalii jucători de pe piaţa de ingrediente pentru industria alimentară. Compania deţine o fabrică cu trei linii de producţie pentru materii prime şi ingrediente destinate industriei locale de brutărie, patiserie şi ciocolaterie şi reprezintă de asemenea, un nod logistic de aprovizionare cu o gamă largă de produse pentru filialele Puratos din Bulgaria, Grecia, Republica Moldova, Ungaria, Kosovo, Serbia și Israel.
Puratos România oferă materii prime pentru sectorul alimentar şi servicii specializate clienților săi din sectorul industrial, artizanal, retail și HoReCa printr-o reţea de 12 filiale la nivel național şi prin cele două centre de inovație, din București și Cluj-Napoca, destinate testării de produse și ingrediente inovatoare. Compania a fost înființată în anul 1995, în București, având în prezent o unitate de producție în județul Ilfov, cu trei linii de producţie distincte (linie de margarină, linie de mixuri pentru patiserie şi brutărie, respectiv o linie pentru umpluturi cu fructe, creme pe bază de apă și glazuri) şi 150 de angajaţi.
Puratos România este unul dintre principalii jucători din sectorul de ingrediente pentru industria alimentară, având un portofoliu extins de produse, printre care maiele active și inactive, cereale încolțite și infuzate în maia lichidă, ciocolată belgiană Belcolade, umpluturi cu fructe, glazuri, creme fine pentru deserturi.
Grupul Puratos este lider global în producția de materii prime inovative, cu expertiză în aplicaţii finite pentru industria de panificaţie, patiserie şi ciocolaterie. Compania a fost fondată în Belgia în 1919, cu sediul central la Bruxelles, are 8.780 de angajaţi în 70 de ţări, deține 64 de unităţi de producţie şi 82 de centre de inovaţie, oferind clienților ingrediente calitative și nutritive adaptate cerințelor locale. Produsele Puratos sunt comercializate în 100 de ţări, în 2018 cifra de afaceri a Puratos a atins 1,7 miliarde de euro la nivel global.