Alexandrion Group extinde portofoliul brandului Kreskova prin lansarea unui nou produs dedicat segmentului standard: Vodka Kreskova 40%. Îmbuteliată într-o sticlă cu design contemporan, inscripționată cu logo-ul brandului și statementul produsului, Kreskova 40% le oferă consumatorilor o vodcă distilată în cinci etape.
Designul are o abordare modernă, în linie cu identitatea produsului. Conceptul tip statement, “Call your closest friends or all your friends. Celebrate every second of the night with a taste of Kreskova“se regăsește în elementele de identitate vizuală încorporate pe sticlă.
“Noul produs se adresează segmentului standard și vine ca un răspuns la necesitățile și cerințelor consumatorilor din acest target. Suntem siguri că aromele complexe și designul modern sunt caracteristici care vor poziționa rapid produsul în topul preferințelor consumatorilor”, declară Răzvan Vasile, directorul comercial al Alexandrion Group.
Dedicată segmenului de piață standard, Vodka Kreskova 40% se adresează consumatorilor adulți, de toate vârstele, care aderă la un stil de viață activ și acordă o atenție sporită calității produselor pe care le achiziționează. Este un produs unisex, ce promite o experiență inedită și specială pentru serile de socializare, alături de prieteni.