Alexandrion poziționează brandul Kreskova pe segmentul standard, cu noua Kreskova 40%

Alexandrion Group extinde portofoliul brandului Kreskova prin lansarea unui nou produs dedicat segmentului standard: Vodka Kreskova 40%. Îmbuteliată într-o sticlă cu design contemporan, inscripționată cu logo-ul brandului și statementul produsului, Kreskova 40% le oferă consumatorilor o vodcă distilată în cinci etape.

Designul are o abordare modernă, în linie cu identitatea produsului. Conceptul tip statement, “Call your closest friends or all your friends. Celebrate every second of the night with a taste of Kreskova“se regăsește în elementele de identitate vizuală încorporate pe sticlă.

“Noul produs se adresează segmentului standard și vine ca un răspuns la necesitățile și cerințelor consumatorilor din acest target. Suntem siguri că aromele complexe și designul modern sunt caracteristici care vor poziționa rapid produsul în topul preferințelor consumatorilor”, declară Răzvan Vasile, directorul comercial al Alexandrion Group.

Dedicată segmenului de piață standard, Vodka Kreskova 40% se adresează consumatorilor adulți, de toate vârstele, care aderă la un stil de viață activ și acordă o atenție sporită calității produselor pe care le achiziționează. Este un produs unisex, ce promite o experiență inedită și specială pentru serile de socializare, alături de prieteni.

Articolul precedentKaufland România a raportat o cifră de afaceri de 10,09 miliarde lei în 2017
Articolul următorPentru noul sezon, Pandora propune un model în formă de fundă – realizat din argint 925 şi zirconiu
Daniela Oancea
Redactor-șef al Modern Buyer din iulie 2017. Absolventă a Universității București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Daniela are o experiență de peste 20 de ani în presă. A început să lucreze ca reporter și apoi ca redactor de știri externe la cele mai importante cotidiene naționale: Tineretul Liber, România Liberă și Evenimentul Zilei. Și-a continuat cariera ca Business Editor pentru Mediafax și apoi ca Redactor-șef la diferite publicații Business to Business, precum și ca expert media, în trei proiecte europene: PHARE/SAPARD. Danielei îi puteți scrie pe adresa oancea.i.daniela@gmail.com