Afacerile Nestlé Global au crescut cu 2,8% în S1 2020

Nestlé anunță rezultatele financiare înregistrate la nivel de grup în prima jumătate a anului și raportează o creștere organică de 2,8%, cu o creștere internă reală (RIG) de 2,6% și pricing de 0,2%. Creșterea a fost susținută de avântul înregistrat în Americi (AMS), Purina PetCare și Nestlé Health Science.

În ceea ce privește vânzările totale, acestea au scăzut în primele șase luni ale anului cu 9,5% față de aceeași perioada a anului anterior, de la 45,5 miliarde CHF la 41,2 miliarde CHF.

Efectele COVID-19 asupra creșterii organice au variat semnificativ în funcție de geografie, categoria de produse și canalul de vânzări, în funcție de momentul apariției focarelor, de sfera restricțiilor și de comportamentul consumatorului.

Majoritatea piețelor au înregistrat o creștere mai lentă în al doilea trimestru, comparativ cu primul trimestru.

Creștere lentă în zona EMENA, în primele șase luni ale anului
După un avânt puternic în primele luni ale anului, creșterea organică a devenit negativă în al doilea trimestru, ca urmare a scăderii puternice a vânzărilor din sectorul out of home, în special pentru apă și Nestlé Professional.

În zona EMENA a fost înregistrată o creștere organică de 2,4%, cu o creștere internă reală (RIG) solidă de 2,8% și o scădere a prețurilor de 0,4%. Vânzările raportate în zona EMENA au scăzut cu 5,1%, până la 10,0 miliarde CHF.

În România, Nestlé și-a îmbogățit portofoliul
La nivel local, compania Nestlé rămâne un partener solid și își menține poziția în piață prin investiții în branduri, inovații rapide și execuție corectă în piață.

„Menținem eforturile în direcția atingerii obiectivelor noastre financiare și continuăm să construim practici de business sustenabile și parteneriate puternice. Vom investi în continuare în portofoliul din România prin lansări de noi rețete, dar și renovări de produs. Totodată, vom continua și vom extinde demersurile în direcția sprijinului oferit comunităților, cu atât mai mult în această perioadă în care este nevoie de implicarea tuturor actorilor mediului public și privat.”, a declarat Leszek Wacirz, Country Manager Nestlé România.

Pe plan local, anul acesta compania Nestlé și-a îmbogățit portofoliul cu produse inovatoare precum Nescafe 3in1 – cu o nouă rețetă, în urma renovării întregului portofoliu și lansării de sortimente noi și răcoritoare – Nescafe 3in1 Frappe și, în ediție limitată, Nesccafe 3in1 Frappe Caramel.

La acestea se adaugă lansările Purina Gourmet Nature’s Creations, Maggi 5 Minute, Kit Kat Gold și Ruby, Nesquik All Natural Ready to Drink, Cheerios Ovăz, After Eight ediție limitată de vară cu mentă și aromă de căpșună, precum și noi sortimente inovatoare Joe: Joe Coconut Dreams, Joe Summer Dreams – napolitane cu foaie colorată și cremă de lapte cu aromă de banană și căpșună, acestea fiind deja disponibile în magazinele din țară.

*Raportarea financiară actuală se supune normelor și standardelor financiare internaționale, la nivel de grup.