Adriana Savu, Private Label Team Leader, Penny România – speaker la Private Label Innovation Show 2022

Adriana Savu, Private Label Team Leader, Penny România, va participa în calitate de speaker la evenimentul anual Private Label Innovation Show 2022, organizat de Modern Buyer, în data de 19 mai 2022, la București.

Cu peste 20 de ani experiență de marketing în industrii precum cea editorială și de retail, Adriana Savu conduce în prezent echipa de Private Labels din Departamentul de Marketing al Penny România.

Adriana este parte din echipă de mai bine de opt ani, timp în care a avut o contribuție importantă în dezvoltarea diverselor campanii strategice de comunicare si a portofoliului de mărci proprii. Stilul său de leadership este orientat către munca în echipă si concentrarea pe soluții, adaptate la nevoile pieței si cerințele clientului.

A absolvit Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicarii – Universitatea București și numeroase cursuri de specialitate, în timpul activității profesionale.

Adriana va trece în revistă planurile retailerului pe segmentul de marcă proprie și se va concentra pe SuporteRO, prima și singura marcă proprie dedicată suporterilor fotbalului românesc.

Penny continuă să dezvolte brandurile private și să ofere clienților săi produse românești.

Astfel, Hanul Boieresc, cea mai importantă marcă proprie dezvoltată de Penny în România, face parte din angajamentul Triplu Ro, acela de a oferi consumatorilor produse cu ingrediente românești, procesate și care să aibă ingredientul principal din România.

Boni este gama de lactate marcă proprie de produse proaspete care conține peste 38 de articole produse exclusiv în România.

Penny oferă în prezent 100% produse de origine românească de toate felurile – porc, vită și pui și își dorește ca numărul magazinelor din rețea care au măcelării să crească de la 135 la 375 până în 2029.

În 2021, Penny a colaborat cu 15 parteneri regionali care și-au deschis măcelării în rețeaua sa. Mai mult, în 2021 a testat și specialități în zona București-Ilfov împreună cu partenerul Domidene, marcând această mișcare prin campania „La măcelăriile Penny vorbim ca între cunoscători.”

Penny România este partener susținător al evenimentului Private Label Innovation Show din 19 mai 2022.

Așa cum v-am obișnuit, și în cadrul conferinței din acest an, Modern Buyer va asigura audienței insighturi valoroase, deoarece speakerii invitați vor prezenta în exclusivitate noutățile şi tendinţele momentului în industria mărcilor private din România și din Europa.

Private Label Innovation Show 2022 se va desfăşura în format fizic. Audienţa este formată din:

– achizitori din rândul lanţurilor de retail modern;

– manageri din rândul furnizorilor de mărci private din toate segmentele FMCG;

– reprezentanți din industria de research din România și din afara țării;

– furnizori de servicii și soluții pentru industria de private label;

Aşteptăm alături de noi peste 150 de invitaţi.

Promovați-vă oferta, produsul sau serviciul!

Asigurăm vizibilitate în timpul evenimentului Private Label Innovation Show 2022, ediţia a X-a dar şi ante şi post eveniment, în faţa unei audienţe formată din manageri de achiziţii şi achizitori de mărci proprii din rândul marilor lanţuri de retail modern, manageri din rândul furnizorilor de mărci private din toate segmentele FMCG, reprezentanți din industria de research din România și din afara țării, furnizori de servicii și soluții pentru industria de private label.

Cum? Puteţi opta pentru un Stand în zona de Expo Area, pentru rularea unui spot de promovare în timpul evenimentului sau/și pentru publicarea unei machete, articol, material video în publicaţia online Modern Buyer și în social media.

Pentru mai multe detalii cu privire la achiziţia de bilete sau de pachete de promovare şi participare disponibile, vă rugăm să scrieți un mesaj pe e-mail la adresa aurelia.grigorescu@modernbuyer.ro, maria.hurduc@modernbuyer.ro sau să ne contactaţi telefonic: 0767.11.88.33 sau 0729.880.041.

Articolul precedentAuchan lansează Marele Târg de vinuri roze, cu producții de la 20 de crame românești și din Republica Moldova
Articolul următorPopeyes România anunță deschiderea altor două restaurante, în București
Modern Buyer
Modern Buyer este un pionierat in zona produselor editoriale specializate, fiind prima platforma de informare destinata specialistilor in achizitii – buyeri si oameni de vanzari - din Romania.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.