Teatrul Național din București va găzdui luni, pe 10 iunie, începând cu ora 9.30, WineMark prima conferință internațională din România dedicată celor care doresc să descopere realizările remarcabile ale profesioniștilor și ale celor cu experiență în domeniul marketingului, comunicării și educației în industria vitivinicolă.
Evenimentul va fi împărțit în trei zone: conferința, în cadrul căreia puteți lua informații de la profesioniști și speakeri, prin prezentări care vor fi scurte dar cuprinzătoare, bazate pe studii de caz și pline de informații esențiale; o zonă de degustare a vinurilor și o zonă de socializare, în care puteți interacționa direct cu invitații. Ziua se va închide cu un cocktail organizat la etajul 5 în aria TNB, aflată în spațiul fostei Lăptarii a lui Enache.
În cadrul conferinței, experți în domeniul marketingului, comunicării și designului de etichete vor îndruma producătorii cu informații și cunoștințe către obținerea echilibrului perfect între produs și modul de prezentare.
Evenimentul se va bucura de prezența a 6 speakeri internaționali cu experiență în domeniul vitivinicol, care vor împărtăși cunoștințele acumulate de-a lungul carierei, în care au lucrat cu firme prestigioase la nivel mondial.
Pe lângă prezența speakerilor internaționali, vor fi acolo și reprezentați ai cramelor românești de prestigiu, precum DAVINO, LILIAC sau Aurelia Visinescu, dar și ai cramelor mici care au început să își desfășoare activitatea recent, așa cum este Crama Bauer.
Unul dintre subiectele care vor fi abordate, va fi acela al enotursimului, care din păcate, în România încă nu este îndeajuns de dezvoltat, deși reprezintă un mare beneficiu pentru crame, pentru că oferind cazare turiștilor, aceștia ar petrece mai mult timp în zonă și ar căpăta un interes mai mare pentru tot ce înseamnă producția de vin și vinul de calitate.
Vinul și gastronomia fac parte din cultura unei țări, iar Teatrul Național București reprezintă locul ideal pentru a transmite acest mesaj către toți participanții și pentru a găzdui prima ediție WineMark.
Conferința este parte dintr-o platformă care se va dezvolta și va fi atrăgătoare atât pe sectorul B2B, creând o legătură mai puternică și mai eficientă între businessurile conexe ale acestei industrii, cât și pentru consumatorul final, pentru ca acesta să poată găsi informațiile integrate despre vin, stilul de vin, cursuri sau degustări, toate acestea fiind transmise într-un mod user friendly și interactiv.
“Am hotărât să organizăm această conferință după 15 ani de lucru în această industrie. Chiar dacă în ultima perioadă vinul este pe mesele clienților din restaurante și este o alegere pentru consumul pentru acasă, comparativ cu consumul pe cap de locuitor la nivel european și internațional suntem destul de departe, în România. Sigur că s-a trecut de la consumul de vin produs acasă la consumul vinurilor de calitate, îmbuteliate, dar mai e cale lungă până să ajungem să fim considerați o țară cu un consum ridicat, așa cum se întâmplă în Franța sau Italia, de exemplu” a declarat organizatoarea, Simona Mardale.
În România există peste 200 de crame care produc vinuri de o calitate superioară, dar în egală măsură cu calitatea vinului, contează și modul de prezentare și informare pentru consumatorul final pentru ca acesta să poată lua decizia de cumpărare cât mai corect și să aleagă un vin care îi satisface nevoile și preferințele.